יופי, כישרון, חוצפה ותעוזה – קבלו את מיי רביבו הלוהטת

מיי רביבו
מיי רביבו | אור גפן

בתם של חיים ושגית, הזוג הכי וותיק בכדורגל הישראלי, הולכת בדרכה של אמה התכשיטנית ועובדת על מותג משלה. שימו לב להופעה שלה בהשקת העונה החדשה של גולסטאר

(גודל טקסט)

סיפרנו לכם מוקדם יותר על הגולסטאריות שהשיקו עונה אתמול (ראשון) באירוע נוצץ שהתקיים באיצטדיון רמת גן. בין כל אלו שהגיעו להתערבב ולצפות בפרק פתיחת העונה, יש אחת שעליה אנחנו חייבים להתעכב ולהכיר לכם אותה. אם לא יצא לכם לשמוע את השם מיי רביבו, אז קבלו אותה. בתם של שגית וחיים רביבו, הזוג הכי וותיק בכדורגל הישראלי שמתחזק מערכת יחסים יציבה כבר למעלה מ-30 שנה, הם גם הורים לחמישה ילדים: בר, רוי, מיאל, אמור ומיי הכה מיוחדת, שהיא גם הבת הבכורה למשפחה המפורסמת.

מיי הגיעה אמש לפרמיירה עם אבא חיים ודוד דוד ולא יכולנו להישאר אדישים ללוק ההיסטרי ולגנים המשובחים של בת ה-21. הדמיון לאמא שגית והגזרה הלוהטת של היפהפייה הצעירה הם ממש לא הכל – היא גם הולכת בדרכה של אמה, מעצבת התכשיטים הידועה, ובקרוב תתחיל ללמוד עיצוב אופנה בשנקר. רביבו הצעירה עובדת על מותג משלה ומשתפת בחשבון האינסטגרם שלה תמונות שלה לבושה בבגדים שהיא עיצבה ותפרה בעצמה. איזה כיף להיות נצר למשפחת הכדורגל המלכותית של ישראל?

מסתבר שמיי כבר חתומה בסוכנות ADD ומכאן ההיגיון להגיע לפרמיירה של הגולסטאריות של ירון ליכטנשטיין, הבעלים של הסוכנות ואחד ממנהליה החדשים של רביבו הצעירה. עם השילוב המנצח של יופי, כישרון, חוצפה ותעוזה – אנחנו צופים לה עתיד מזהיר. הדור הבא של הכדורגל על המפה.

מיי רביבו. (אור גפן)
מיי רביבו. (אור גפן)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי