האם אחותו של ניימאר נכנסה להריון מכדורגלן?

רפאלה סנטוס
רפאלה סנטוס | אינסטגרם

אחר שנפוצו שמועות על כך שרפאלה מצפה, כוכב נבחרת ברזיל ופריז סן ז'רמן יצר סערה עקב סרטון שהפיץ בקרב 128 מיליון עוקביו. אז האם השמועות נכונות ומי מבין חבריו עשוי להיות גיסו? לירון שרון עם הפרטים

(גודל טקסט)
בשנים האחרונות כבר התרגלנו לכך שהכל קורה ברשתות החברתיות. המפורסמים הכי גדולים בעולם מחליטים אלו חלקים בחיים שלהם הם מעוניינים לחשוף וכך העולם עובד. אחד המפורסמים שלא יורד מהכותרות אף פעם הוא ניימאר – שבהחלט יכול להיות שבטעות הוא חשף ל-128 מיליון עוקביו דבר שהם לא היו צריכים לראות.


על פי דיווחים בברזיל, אחותו הצעירה של חלוץ פריז סן ז'רמן, רפאלה סנטוס, נכנסה להריון מלא אחר מאשר הכדורגלן גבריאל ברבוסה, המכונה "גאביגול". אחותו של ניימאר, שכידוע קרובה אליו עד מאד ובמקרה או שלא הוא מצליח בכל שנה להגיע ליום הולדתה במהלך העונה, יוצאת עם חלוצה של פלמנגו לסירוגין מאז 2015 (לאחר שעזב אותה בשנת 2017, הם חידשו את מערכת היחסים שלהם בחודש שעבר), אלא שלאחרונה, במקביל לשמועות על הריון מהחלוץ, גם נפוצו ידיעות על נתק בין השניים – כך שהסערה בברזיל בהחלט בעיצומה.


בשבוע שעבר החלו לצוץ שמועות על הריון ראשון של בני הזוג, אלא שפוסט שהעלה ניימאר כנראה סיפק רמז עבה מאוד לכך שחתול שחור עבר ביניהם – ובהחלט ייתכן שהסיבה לכך קשורה לרפאלה או להריון המפתיע שלה. כמו שהוא הכי אוהב, בילה אמש ניימאר אחר צהריים מבדר בביתו עם כמה מחבריו ושיתף עם עוקביו סרטון בו מופיע אחד מהם, ג'ו אמנצ'יו, כשהוא משחק בפיפא תוך כדי שיחה עם ניימאר שמסתלבט וצוחק עליו.




אלא שמה שחלוצה של פ.ס.ז' לא שם לב אליו, היה הפוסטר שתלוי על הקיר ובו הוא מופיע לצד חבריו מנבחרת ברזיל גבריאל ז'סוס וגאביגול עצמו כאשר הם חוגגים את ניצחונה של ברזיל במשחקים האולימפיים בריו דה ז'נרו 2016. מה הבעיה? פניו של גאביגול, "הגיס" של ניימאר, היו מכוסות בדף לבן.


הסטורי גרם לסערה ולספקולציות רבות, אבל מספר שעות לאחר העלאת הסטורי המדובר, חבר אחר של השחקן הברזילאי, גיל סיבולה, שיתף סרטון חדש בו נראה ביתו של ניימאר עם אותה התמונה רק ללא הדף הלבן שהוסר כנראה בעקבות שלל התגובות. אז מה אתם חושבים – ניימאר בהלם שאחותו נכנסה להריון מכדורגלן שהוא גם חבר?

 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

congratulations on the match baby ❤️

A post shared by Rafaela (@rafaella) on



 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A post shared by Rafaela (@rafaella) on



 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Bom dia Um ótimo final de semana a todos❤ Bem-vindo Setembro @rafaella #rafaella #rafaellasantos

A post shared by Rafaella Santos | Fã Clube❤ (@sweet.rafaella) on



 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Fui batizado da pior maneira , mais o que importa é a brincadeira kkkkkk !!

A post shared by Gabriel Barbosa (@gabigol) on



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי