קאקא לאסולין: "צהוב וסלפי? עכשיו נעים להכיר!"

הסלפי של לילך אסולין עם קאקא
הסלפי של לילך אסולין עם קאקא | פרטי

אחרי שהוציאה את הסלולרי באמצע המשחק בהשתתפות הכוכב הברזילאי והפכה לוויראלית בכל העולם, השופטת הישראלית התפנתה לראיון מיוחד: "חיכיתי שהוא יהיה במרכז המגרש. האווירה נתנה לי את הדחיפה והאומץ"

(גודל טקסט)

משחק השלום אמש (שלישי) בין נבחרת ברזיל לבין נבחרת ישראל, שהביא לארצנו את הכוכבים הכי גדולים בעולם, ייזכר לנצח כאותו משחק בו השופטת לילך אסולין עצרה הכל כדי להשיג סלפי עם השחקן האהוב עליה, ריקרדו איזקסון דוססנטוס לייטה, או בשמו המוכר יותר – קאקא. אסולין לא רק גנבה את ההצגה, אלא הקטע בכיכובה כבר זכה למיליונים של צפיות ושיתופים והיא ללא ספק הנושא הכי חם היום. באופן מתבקש, היינו חייבים לפנות לאסולין וקודם כל להגיד לה תודה על הרגע הגדול.

לילך, אני חושבת שאף פעם לא חייכתי ככה בזמן משחק. קודם כל ספרי – איך הייתה החוויה אתמול?
"מדהימה! את לא מבינה על מה אני מדברת בכלל. בתוך אחת שאוהבת ונושמת כדורגל, אלו שחקנים שגדלתי עליהם, חייתי עליהם, ואני גם קרובה אליהם בגיל. לראות את הטאץ' שלהם בכל נגיעה בכדור, זה אין לתאר – מטורף".

מאיפה האומץ לעצור את המשחק בטענה לצהוב ולשלוף את הסלולרי לסלפי?
"מה שנתן לי את הדחיפה והאומץ לעשות את הבלאגן זאת האווירה שהייתה במשחק – היה פאן, שואו, שלווה ושלום. בדיוק מה שרצו מפיקי האירוע. חשבתי לעצמי 'לילך די, אין לך תמונה עם קאקא והוא השחקן שלך'. אמרתי לעצמי שאני חייבת לעשות את זה. שמתי את הטלפון בכיס וסגרתי אותו כדי שלא ייפול עם סיכת ביטחון – סיכת המזל שנתנה לי אשתו של אלון יפת, ואמרתי בוא נראה מה יהיה. חשבתי לעצמי איך אני יוצרת מצב לשלוף את הנייד וחיכיתי שקאקא יהיה במרכז המגרש ולא ליד השער, וכך היה. כשהוצאתי לו את הצהוב הבנאדם החוויר וז'אן טלסניקוב אמר לי 'לילך מה את עוצרת אותו? זאת התקפה!'

הסלפי המדובר.
הסלפי המדובר. "אמרתי לעצמי שאני חייבת לעשות את זה" (פרטי)

"קאקא ההמום הסתכל והבין שאני בסך הכל רוצה סלפי ואמר לי: 'צהוב וסלפי? עכשיו נחמד לי מאד להכיר אותך'. קאקא הוא השחקן האהוב עליי. הוא וגם רוברטו קרלוס שהיה כזה נחמד והיה לי מאד קל להצטלם איתו. קאקא פחות התערבב בצילומים שלפני ואמרתי שאני לא מוותרת. היה מאד קל לשרוק לו לעבירה, כי הוא היה מאד בולט במשחק. הוא נמצא בכושר מטורף. מתי עלה לי הרעיון? ממש לפני המשחק, אמרתי שאני אעלה עם הנייד, וזה מה שיצא. בערוץ הספורט בברזיל יש למעלה משני מיליון צפיות בקטע הזה".

יצא לך לדבר עם השחקנים לפני/אחרי המשחק?
"כשהשחקנים הגיעו הייתה עליהם שמירה מטורפת. יצא קצת לדבר אבל לא מעבר לחיוך או נעים להכיר. לא היו שיחות ארוכות. בין לבין הם התבצרו באגף שלהם ואף אחד לא התקרב אליהם. כשנגמר המשחק רונאלדיניו אפילו לא התקלח שם, ישר הטיסו אותו למלון".

מבחינתך לשפוט במשחק כזה זה רגע מכונן עבורך?
"לשפוט את הכוכבים הכי גדולים בעולם, למרות שזה לא היה משחק כדורגל רשמי, זה וואו. מבחינת הכוכבים שהיו סביבי אני מדברת לא רק על הברזילאים אלא גם הישראלים כמו יוסי בניון, טל בנין ושאר שחקנים ענקיים שלא יצא לי לשפוט במהלך הקריירה שלי. בשבילנו זה גם היה וואו. זה ללא ספק היה רגע השיא בקריירה שלי".

רוברטו קרלוס.
רוברטו קרלוס. "היה לי מאוד קל להצטלם איתו" (פרטי)

לאלו מביניכם שלא הכירו את אסולין לפני קאקא והסלפי, מדובר באישה שעשתה היסטוריה. לילך אסולין היא השופטת הראשונה ששפטה בליגת העל. כיום היא בת 48, מבקרת שופטים בינלאומית באופ"א ועובדת במשרד התחבורה. "אני עושה תיאוריות בעל פה ועבודות רישוי, פרשתי לפני ארבע שנים משיפוט כדורגל אחרי פציעה קשה. לא היה לי משחק פרישה ולא עשיתי מזה רעש. הייתי עם גבס שנה כי קרעתי את כל הגידים בקרסול, עשיתי ניתוח והייתה תקופה לא טובה. יכולתי לחזור לשפוט רק נשים וכבר הייתי שבעה. היום אני מנסה לקדם מהידע שלי שופטות אחרות כדי לעזור להן להתקדם ולהצליח".

ואיך הגבת כשבחרו בך לשפוט את המשחק אתמול בין ישראל לברזיל?
"לפני ארבעה חודשים התקשרו אליי מנהלי ההפקה של המשחק וסיפרו לי על הרעיון, אמרו שהם רוצים שאני אשפוט. לא חשבתי פעמיים ואמרתי שברור. חודש לפני המשחק התקבלה החלטה שאני שופטת חצי משחק וכמובן שהכי שמחתי בעולם. הייתה חוויה גדולה".

עם רונאלדיניו.
עם רונאלדיניו. "לא חשבתי פעמיים" (פרטי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי