אחרי תקרית גולן – ברקוביץ': דניאל גרינברג מגנה על ארוסה

דניאל גרינברג, אייל גולן
דניאל גרינברג, אייל גולן | אור גפן

למשתתפת הטרייה של גולסטאר נמאס מההאשמות הישנות כלפי בן זוגה ואמרה בראיון לחדשות 12: "אני יודעת מי הגבר שלי ואיזה כבוד יש לו לנשים". וגם: רמי גרשון הגיע לאירוע שהפיקה ללא נטע, אבל עם גיסתו

(גודל טקסט)
 בטיימינג מדוייק, רגע אחרי העימות הסוער בין מאמן הפועל אום אל פאחם ניר ברקוביץ', לבין הזמר הלאומי אייל גולן שהחל בעקבות הפירגון של גולן לשיא הכיבושים של מלך הליגה הסינית, ערן זהבי, ארוסתו של גולן, דניאל גרינברג, החליטה להגן עליו כבל עם ועדה. כפי שסיפרנו לכם, נשיא הכבוד של הפועל מרמורק בירך את זהבי על השיא החדש ביום שישי האחרון והתייחס לאחיו של אייל ברקוביץ' "כמאמן זוטר". ברקוביץ', שככל הנראה לקח קשה את תגובתו של גולן, השיב בתקיפות: "אייל גולן היקר, אולי כרגע אני מאמן זוטר, אבל אתה תישאר פדופיל לנצח".


גולן מעולם לא הורשע או הואשם במעשה פדופיליה או עבירה מסוג זה, והחצי השני שלו, החליטה שנמאס לה מכל ההאשמות הללו ואמש (שבת) בראיון מרגש לחדשות 12, הביעה את התייחסותה על פרשת הקטינות. "זה משהו שהיה ונגמר. זה לא מעניין, אני יודעת מי זה הגבר שלי ואיזה כבוד יש לו לנשים. אני מצטערת בשביל אותן בנות. לא אכפת לי מה הוא עשה בעבר שלו, עשית דברים עם נשים? יותר מאחת? בסדר, הוא הגבר היחיד? זה איילי שלי, זה לא נוגע בי. זה לא סתם נסגר מחוסר ראיות, כי אין ראיות". גם הוריה של דניאל שהתראיינו בכתבה הביעו תמיכה מלאה בבתם ובגולן ואף סיפרו כי גם ביניהם קיים פער גילאים: אביה של דניאל צעיר מאמה בשש שנים והתחתן איתה כשהייתה גרושה + שני ילדים.


היחסים של אייל גולן עם הארוסה שצעירה ממנו ב-23 שנים, מעוררים עניין גדול בכל מקום וכעת החליטו לעלות שלב ביחסים ולעבור לגור יחד. לטובת אלו שלא נחשפו לגרינברג בת ה-25, נספר לכם שהיא גדלה במיתר, זכתה במיס באר שבע והדרום, ואחרי השירות הצבאי טסה לטיול בחו"ל וכשחזרה ממנו השתתפה בתוכנית הריאליטי "האח הגדול". בימים אלו היא מככבת בעונה החדשה של גולסטאריות לצידן של אירית רחמים, אביגיל שרעבי, לי ברקוביץ', האחיות סנדלר ועוד, ואף סיימה לימודי הפקה אצל רחמים מפיקת העל והחלה להפיק אירועים בעצמה. ברזומה שלה: מסיבת יום ההולדת של ליאם גולן, בנו של הארוס שחגג 16, וביום שישי האחרון הפיקה אירוע ענק של איש יחסי הציבור רונן קוחלי שחגג יום הולדת וציין עשור למשרד היח"צ שלו שמטפל כבר שנים בכל מיטב הסלבס של ארצנו הקטנטונת.


האירוע נערך במסעדת "סרפינה" בתל אביב בהפקתה של גרינברג וחברתה בר סנדלר ובין מי שהגיעו לפרגן איתרנו את בן הזוג שלה כמובן, האקסית המיתולוגית של גולן, רוסלנה רודינה, אירית רחמים ועמוס לוזון, דוד רביבו, אוהד בוזגלו, ורמי גרשון שהגיע בלי נטע שלו, אלא עם אחותה ספיר אלחמיסטר.



דניאל גרינברג, רונן קוחלי ואייל גולן. הפיקה לו אירוע מהסרטים (צילום: אור גפן)



אירית רחמים ועמוס לוזון משתטים (צילום: אור גפן)



דוד רביבו ורונן קוחלי (צילום: אור גפן)



גולן והמפיקה שלימדה את ארוסתו את רזי המקצוע (צילום: אור גפן)



מושך אש בכל מקום. אייל גולן (אור גפן)



יקיר האירועים, אוהד בוזגלו (צילום: אור גפן)



גם האקסית של גולן, רוסלנה רודינה הגיעה להרים (צילום: אור גפן)



איפה נטע?? רמי גרשון הגיע לאירוע עם המחליפה, ספיר אלחמיסטר, גיסתו (צילום: אור גפן)



מחכים לראות אותו חוזר לסמי עופר. גרשון (צילום: אור גפן)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי