הלם בפורטוגל: מעצב השיער של רונאלדו נדקר למוות

כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו | MARCO BERTORELLO / Contributor

ריקרדו מרקז פריירה, שמכיר את CR7 מילדות והיה מגיע במיוחד לביקורים אצל כריסטיאנו וכוכבים אחרים, נמצא על ידי משטרת ציריך עם פצעי דקירה בפלג גופו העליון. גבר ברזילאי נלקח לחקירה

(גודל טקסט)
מעצב השיער של מספר סלבריטאי על ובראשם כריסטיאנו רונאלדו, אולי הכדורגלן הגדול בעולם, נרצח בשווייץ. גופתו של ריקרדו מרקז פריירה נמצאה על ידי משטרת ציריך בליל שישי האחרון כשעליה פצעי דקירה בפלג גופו העליון, כך לפי העיתון הפורטוגלי המוביל Correio da Manhã.


עוד לפי הפרסומים, עד כה נעצר על ידי המשטרה בשווייץ בחור ברזילאי, שלכאורה נקשר עם המעשה כאשר ההודעה הבאה נמסרה לעיתונות: "גבר ברזילאי בן 39 נעצר על ידי החוקרים המקומיים בביתו ונלקח לחקירה במשטרה. המניע והרקע לרצח טרם ידועים ונמצאים תחת חקירה".


פריירה, הספר של הפנומן הפורטוגלי, גר בעיר השווייצרית בשנתיים האחרונות וכאמור היה מזוהה כמעצב השיער של לא מעט מפורסמים. בין היתר דאג לפריזורה של כריסטיאנו רונאלדו, אליו היה טס באופן קבוע, וכמוהו גם שחקנים נוספים ושלל דוגמניות לאור היותו שם דבר בתחום עיצוב השיער. פריירה מכיר את CR7 מילדות, שניהם ילידי העיר מדיירה, וההודעה על מותו עוררה תדהמה בקרב אזרחיה של הקהילה הפורטוגלית בציריך ובכלל.


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

| Ronaldo's hairdresser found stabbed to death in hotel . The body of #RicardoMarquesFerreira was discovered in a #Zurich hotel room late on Friday night with multiple stab wounds according to Swiss police. – – کانـال یـووه | قتـل آرایشگر اختـصاصی کریستیانو با ضربات چاقـو در هتل . بنا بر گفته های پلیـس سوئیـس ، جسد ریکاردو مارکـز فریـرا ، آرایـشگر خصوصی کریستیانو رونـالدو ، اواخـر جمعه شـب در هتل زوریـخ پیدا شد که با ضربات متعدد چاقـو به قتـل رسیده بود. . #نه_به_خشونت_علیه_آرایشگرها پ.ن : تکذیب شده جدیدا . #ترجمه_اختصاصی_یووه_چنل ••• #JuveChannel #Juve #FinoallaFine #ForzaJuve #Buffon #Dybala #Cristiano #Mandzukic #DouglasCosta #Bernardeschi #Chiellini #Bonucci #CR7 #CR7JUVE #CristianoRonaldo #Ronaldo #Pjanic #DeLigt #Higuain #Ramsey #Rabiot #Matuidi #Khedira . #amoumoji

A post shared by juvechannel | کانـال یـووه (@juvechannel_official) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי