אתנחתא באמצע העונה: הבועטים של איביץ' ובכר מתפנקים!

איתי שכטר, עומר אצילי, דור מיכה
איתי שכטר, עומר אצילי, דור מיכה | שרון קידר

שחקני מכבי תל אביב דור מיכה, איתי שכטר ועומר אצילי קפצו עם נשותיהם לחופשה קצרצרה בריזורט "דרים איילנד" החדש והיוקרתי. אליהם הצטרפו בן שהר ואשתו לירון וכולם נהנו מטיפולים מפנקים וארוחה מזינה ובריאה

(גודל טקסט)

כוכבי מכבי תל אביב איתי שכטר, דור מיכה ועומר אצילי, לקחו פסק זמן משגרת האימונים וקפצו אתמול (שני) בליווי בנות זוגם לאתנחתא מפנקת בריזורט החדש והיוקרתי "דרים איילנד", הממוקם בין אשקלון לקריית גת. שחקני אלופת המדינה התארחו בסוויטות ה-VIP במקום והעבירו את זמנם בין שלל טיפולי הספא למתחמי המים המפנקים בריזורט. יש דרך טובה יותר מזו להתכונן למשחק הקרוב נגד הפועל חיפה?

את הערב בילתה החבורה במסעדות הקונספט של המתחם, "TERRA" ו"ערמונים", שם השף דודי אסרף דאג לבחורים של איביץ' לארוחה בריאה ומזינה – כי זו שגרת החיים של כדורגלנים מקצוענים, שומרים על תזונה גם בזמן חופשות. אתמול בערב, גם חברם היקר בן שהר הגיע עם אשתו לירון כל הדרך מבאר שבע והצטרף לשחקני הקבוצה הצהובה ונשותיהם לארוחה חגיגית.

בזמן שכוכבי מכבי תל אביב צוברים כוחות ונהנים משלל הפינוקים, גם הנשים עוצרות רגע לנוח. בואו לא נשכח שגם ליז שכטר וגם אור אצילי בהיריון – הראשונה בחודש הרביעי ומחכה לבן נוסף, תוך כדי שהיא מנהלת את העסק החדש "Homeje", בעוד חברתה נמצאת גם היא בהיריון השני שלה ומתחזקת בעצמה עסק חדש של מאפים ביתיים. הצעירה ביותר בחבורה, נואל, גברת מיכה לעתיד, מתמרנת בין צילומים ללימודים, כך שעבור כולם החופשה הקצרצרה והאיכותית באה בתזמון הכי טוב בעולם.


כוכבי מכבי תל אביב מתפנקים (פרטי)



נואל ברקוביץ', גברת מיכה לעתיד (פרטי)


ליז שכטר. בעיצומו של ההיריון השני (פרטי)

ארוחה מפנקת. רביעיית הכדורגלנים ונשותיהם (שרון קידר)


בן שהר. הצטרף לחברים ממכבי לחופשה קצרה (פרטי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי