ערן זהבי ואייל גולן חוגגים את שבירת שיא השערים בסין!

ערן זהבי, אייל גולן, חיים רביבו, איתי לוי
ערן זהבי, אייל גולן, חיים רביבו, איתי לוי | אינסטגרם

EZ7 נחת בישראל לקראת משחקי הנבחרת, החברים הטובים ערכו לכבודו מסיבה בווילה מפוארת אחרי ששבר את רף 28 השערים. נכחו חיים רביבו, איתי לוי, משה פרץ על עמדת הדיג'יי ונשיא הכבוד של מרמורק שסגר עסקה משתלמת

(גודל טקסט)
איזה ערב עבר אמש (ראשון) על מלך שערי הליגה הסינית, ששבר את השיא בשבוע שעבר. ערן זהבי, הליגיונר הבכיר שלנו, נחת אתמול בישראל והספיק לראות את המשפחה והחברים, להסתפר ואפילו לאכול צהריים אצל ניני נוף "במקום של בשר", אבל לחגיגה שציפתה לו בערב, הוא לא ציפה. כידוע לקשר ההתקפי שהגיע ארצה לקראת צמד משחקי נבחרת ישראל מול פולין ומקדוניה הצפונית, יש פמליה שלמה של חברים, רובם מראשון לציון עיר הולדתו.


החברים הטובים של זהבי החליטו לערוך מסיבת "שבירת השיא הסיני" וחיכו במיוחד שינחת בארץ הקודש. לווילה מפוארת בסביון של חבריו הקרובים, הוזמנו החברים הטובים שהגיעו להרים לו ונהנו מאירוע ממותג ומתוקתק תחת הכותרת 'מלך שערי הליגה הסינית'. "חוגגים את שבירת השיא" כתב אבי זהבי ושיתף תמונה של קוקטיילים עליהם מוטבעת דמותו של אחיו הצעיר. בין אלו שהגיעו להרים לקשר ההתקפי איתרנו את הזמרים המובילים בישראל: אייל גולן, משה פרץ, איתי לוי וליאור נרקיס. פרץ על עמדת הדיג'יי אחראי על סשן שלם ואילו זמר העשור נתן הצגת שירה והקדיש אותה לשחקן הענק.


במסגרת הקשר הקרוב בין הזמר לשחקן, התלוצץ גולן ושאל את זהבי: "אולי נסדר פגישה במרמורק, מה אתה אומר?!". החברים צחקו ואמרו לגולן: "ראית? בשניה סגרת חוזה" וגולן השיב: "אני יכול לשלם לו?". בנוסף, נשיא הכבוד של הפועל מרמורק העלה תמונה שלו לצד זהבי, חיים רביבו ואיתי לוי וכתב: "אגדת עבר, אגדת הווה, אגדת עתיד וסתם אני".



גולן מרים לזהבי (אינסטגרם)


מי שהייתה חסרה למדור בכל החגיגה הזאת הייתה כמובן שי זהבי, החצי השני של מלך השערים שנשארה בסין עם הילדים שנמצאים במסגרות. לא רק לנו שי היפה הייתה חסרה, כי אם גם לחברות הטובות שלקחו חלק במסיבת שבירת השיא: ליז שכטר, מאי ורד, דנה מלכה והגיסה שלה, שני זהבי.



גם משה פרץ לא שכח לברך (אינסטגרם)



אבי ושני זהבי ניצחו על ההצגה (אינסטגרם)


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

The best way to celebrate the record

A post shared by Eran Zahavi (@eranzahavi) on



 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

שוב עוזב אתכם לשבועיים … בפעם האחרונה לעונה הזו , תודה שאתם תמיד שם בשבילי אוהב אותכם אהובים שלי מאמי את הצלמת הפעם אבל הפוסט מדבר בעיקר אלייך בהצלחה

A post shared by Eran Zahavi (@eranzahavi) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי