כבר לא ילד: החברה החדשה של אמבפה!

אסתר אקספוסיטו
אסתר אקספוסיטו | אינסטגרם

הצרפתי שמבוקש על ידי ריאל מדריד, בינתיים נשאר בפ.ס.ז', אבל בכל הקשור לזוגיות מסתבר שהחלוץ בן ה-20 נמצא במערכת יחסים עם השחקנית הספרדייה אסתר אקספוסיטו ואולי דווקא הקשר הרומנטי ינחית אותו בבירת ספרד

(גודל טקסט)
האם קיליאן אמבפה בן ה-20 יעבור לשחק בשורותיה של ריאל מדריד? השאלה הזאת מעסיקה את עולם הכדורגל בחודש האחרון, לאור החיזורים הרבים של הבלאנקוס ואהדתו של השחקן לקבוצה, אך כרגע עוד אין לדעת והחלוץ הצעיר ממשיך לזהור על כר הדשא עם קבוצתו הנוכחית, פריז סן ז'רמן. מה שכן, הילד כבר הפך לגבר, ומסתמן שהאהבה בחייו פורחת ולא תאמינו עם מי נקשר שמו של הצרפתי.


התקשורת הספרדית דיווחה הבוקר (שלישי) כי אמבפה החל לצאת עם השחקנית הספרדייה המגה מפורסמת, אסתר אקספוסיטו בת ה-19, כוכבת סדרת הדגל של נטפליקס "אליטה", המציגה את פערי המעמדות בין הצעירים ממעמד הביניים לעשירים בבית ספר תיכון יוקרתי במדינה. בסדרה היפיפייה מגלמת את קרלה ובספרד טוענים שזה לגמרי רמז לריאל שימשיכו להתעניין ולרצות בהגעתו של החלוץ למדריד. השניים אמנם לא עוקבים אחד אחרי השנייה באינסטגרם, (הספרדייה עוקבת רק אחרי שחקן כדורגל אחד והוא חמאס רודריגס) אבל ככה זה שלכל אחד יש מיליונים עוקבים, כל צעד שלך לא יכול לחמוק מתחת לרדאר.


מסתבר שאמבפה למרות שאיננו עוקב אחריה, מפרגן בלייקים בלי סוף ועוקבים ומעריצים רבים כבר מסיקים שההחלטה לארוז את הפקלאות ולעבור למדריד תהיה הכי נכונה. אז יוכל להיות גם למי שכביכול אמורה להיות החברה החדשה שלו. ייתכן כי השניים הכירו דרך חברו לקבוצה של הצרפתי, ניימאר, שבילה לא מעט על סט הצילומים של הסדרה בעקבות ידידות שלו עם דנה פאולה, אחת השחקניות בסדרה. אז מה אתם חושבים על הזיווג הזה? צרפת וספרד יחד יכול לעבוד נהדר!


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

⏰⚽️… #PSGCLU

A post shared by Kylian Mbappé (@k.mbappe) on




 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A post shared by Ester Expósito (@ester_exposito) on

 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

✔️

A post shared by Ester Expósito (@ester_exposito) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי