בוזגלו ייעץ, מליקסון התלוצץ: כוכבי הליגה בצל המצב הבטחוני

מאור בוזגלו
מאור בוזגלו | עדי אבישי

שחקני ליגת העל ונשותיהם הגיבו ברשתות החברתיות להסלמה בדרום. שחקן הפועל ת"א ביקש להישמע להוראות פיקוד העורף, הסמל של הפועל ב"ש סיפק תגובה הומוריסיטית

(גודל טקסט)

בצל ההסלמה בדרום הארץ והאזעקה אליה התעוררו שם הבוקר (שלישי) בהמשך לחיסול בכיר הזרוע הצבאית של הג'יהאד האיסלאמי בהא אבו אל עטא ברצועת עזה, כוכבי ליגת העל ונשותיהם לא יכלו להישאר אדישים והתייחסו למצב הביטחוני. הראשון מביניהם היה כוכבה של הפועל תל אביב מאור בוזגלו, שביקש מ-260 אלף העוקבים לשמור על עצמם והיה מאד אחראי כשהנחה אותם: "הכי חשוב להישמע להוראות של פיקוד העורף".

בניגוד אליו, חברו לשעבר לקבוצה בהפועל באר שבע, מאור מליקסון, בחר להתלוצץ ולקח בהומור את המצב בו כולם נשארו בבתים. מליקסון העלה תמונה עם שני ילדיו ואשתו ההריונית טל וכתב: "אולי היה שווה לוותר לו תמורת גן היום". עוד בגזרה הבאר שבעית היו זוג הדוגמנים של האדומים מבירת הנגב, שרון אייזנברג ודוד קלטינס, שהעלו סלפי תחת הכיתוב: "מתפללים לימים טובים יותר".

גם שתי הנשים הבאות בחרו להתייחס לסיטואציה עם טיפת הומור, כי לפעמים זו פשוט הדרך הטובה ביותר להתמודד עם המצב. שני ברגר, חברתו של בלם מכבי חיפה עופרי ארד, כתבה: "וזה הפרצוף שלי אדון ג'יהאד הלא יקר כשגיליתי שאני לא יכולה לחזור לגן יבנה כי שלחת טיל לכניסה ליישוב והכל חסום. אני באמת מאחלת לך שאשתך תתקע כל החיים בלי לק ג'ל. אה היא מתה". ספיר יודשקין יצחקי דווקא הצליחה לנהל את שגרת היום שלה כרגיל וכתבה: "בין אזעקה לאזעקה, אצל דורית גבות".


הסטורי של מאור בוזגלו (פרטי)


הגיב בהומור. מליקסון והמשפחה (פרטי)


"מתפללים לימים טובים יותר". דוד ושרון קלטינס (פרטי)


הסטורי של שני ברגר (פרטי)


המשיכה בשגרה. ספיר יודשקין יצחקי (פרטי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי