דור מיכה ונואל שלו כובשים את בלומפילד!

דור מיכה, נואל ברקוביץ'
דור מיכה, נואל ברקוביץ' | פילה ישראל

הקשר הגיע למגרש יחד עם גלזר ומיכה להצטלם למותג "Fila", מנותנות החסות של המועדון ואז חברתו המהממת, שלא הייתה בתוכניות המקוריות, מילאה את משבצת הדוגמנית: "אם כבר חורף אז רק בבית"

(גודל טקסט)
בשבוע שעבר סיפרנו לכם על הנופש המשותף של שלושת המכביסטים דור מיכה, איתי שכטר, עומר אצילי ונשותיהם היפות בשדה יואב. מה שלא סיפרנו לכם, זה שמיד לאחר הנופש והכיף, הגיעו המכביסטים לאיצטדיון בלומפילד להצטלם לאחת מנותנות החסות של המועדון-  מותג ההלבשה וההנעלה "FILA" כאשר גם הגרזן בקישור הצהוב- כחול, דן גלזר, הצטרף לחבורה.


במקור, הצלם היה אמור לצלם את השחקנים לקולקציית החורף של פילה, אבל לאור העובדה שנולי, שחקנית ופרזנטורית מאד מנוסה למרות גילה הצעיר (24) נכחה באיצטדיון לצד בן הזוג שלה, חל שינוי בתוכניות. נואל מילאה בדיוק את המשבצת של הדוגמנית ובאופן ספונטני נכנסה לנעליים שהיא מכירה ויודעת לעשות מצוין. תחת הכותרת: "אם כבר חורף, אז רק בבית", דור מיכה ונואל ברקוביץ' נותנים לכולנו טעימה לאיך הם נראים בקמפיין משותף והתמונות מדברות בעד עצמן.


לא רק מיכה ונואל לקחו חלק בצילומים, כאמור גם גלזר וגם אצילי הצטלמו ודיגמנו ברקע המושבים הסגלגלים של האיצטדיון המשופץ. אז מה אתם אומרים? בעד קמפיין משותף לדור ונואל? המדור מחכה לשלטי חוצות של הזוג המכביסטי יחד.



יפה שלנו. נואל ברקוביץ מדגמנת בבלומפילד (פילה ישראל)


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

אם כבר חורף , אז רק בבית

A post shared by Dor Micha (@dormicha) on



 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

אם כבר חורף, אז רק בבית

A post shared by Dan Glazer (@dan_glazer) on



 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

הכי יפים שיש שבת שלום @dormicha @nuelberkovich #דורבלייק144

A post shared by דור ונואל כברמה איתכם? (@dor.micha.fans) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי