הכדורגלנית שזוכה להערצה מכריסטיאנו רונאלדו

סמנת'ה קר
סמנת'ה קר | Mark Metcalfe/Getty Images

סמנת'ה קר, קפטנית נבחרת הנשים של אוסטרליה שהצהירה בעבר כי היא חולמת להיות כמו הפורטוגלי, חתמה על חוזה חדש בצ'לסי וכוכב יובנטוס מיהר לפרגן לה ברשת החברתית

(גודל טקסט)
הנה דבר שלא רואים כל יום: כריסטיאנו רונאלדו, גאון הכדורגל ומלך האינסטגרם העולמי עם 190 מיליון (!) עוקבים, מגיב למישהי שהיא לא בת הזוג שלו באינסטגרם. מדוע ההתלהבות? למרות מספר העוקבים הגבוה בעולם והפעילות השוטפת ברשת, הפורטוגלי ממש לא אחד שמפרגן בלייקים ותמונות. גם לא לחצי השני שלו, ג'ורג'ינה רודריגס, שמרבה לשתף תמונות בכיכובו ולכן כאשר ראינו לייק+תגובה+שיתוף בסטורי, הבנו שקיים כאן סיפור גדול.


רונאדלו מפרגן מכל הלב לאישה שהוא הכי מעריץ ומעריך על הפלנטה ובאופן לא מפתיע, גם היא קשורה לעולם הכדורגל. סמנת'ה (סם) קר היא כדורגלנית אוסטרלית, קפטנית נבחרת הנשים בארצה, שמשחקת כקשרית התקפית ונכון לשנת 2019 מחזיקה בתואר כובשת השערים הגדולה ביותר בליגה האוסטרלית והאמריקאית. אמש (רביעי) חתמה קר במועדון חדש ומאד יוקרתי: צ'לסי. עד היום, השתגעו מהכישורים של בת ה-26 והיא זכתה לא פעם לכינוי "רונאלדו של הנשים".


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A post shared by Chelsea Football Club Women (@chelseafcw) on



כריסטיאנו, כידוע, מאוד מעריך עבודה קשה והישגים פנומנליים ולכן שיתף בסטורי שלו תמונה של הכדורגלנית מפוסט שהעלתה בעצמה לאחר חתימתה בשורות הבלוז וכתב: "כן! הגשמת חלום נוספת בדרך", עם תיוג שלה. את הפוסט שיתף הפורטוגלי לאחר שהגיב לפרסום שקר שיתפה בעצמה עם אמוג'י של מחיאות כפיים. ברור לכם שמספר העוקבים של האוסטרלית קפץ בלמעלה ממאה אלף לאחר השיתוף של CR7? טירוף. לפני שנתיים, כששיחקה בקבוצתה הקודמת שיקאגו רד סטארס, קר הצהירה בראיון לתקשורת האמריקאית: "אני רוצה להיות כריסטיאנו רונאלדו". כנראה שזו הסיבה שהוא מחזיר לה אהבה כזו גדולה.


הסטורי של כריסטיאנו, שפרגן לקר (אינסטגרם)


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A post shared by Chelsea Football Club Women (@chelseafcw) on




 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

New chapter begins in BLUE, lets go!

A post shared by Sam Kerr (@samanthakerr20) on


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי