דיווח באנגליה: מאחרז שוחרר מנבחרת אלג'יר בגלל אשתו

ריאד מאחרז
ריאד מאחרז | GIUSEPPE CACACE/AFP via Getty Images

הקפטן נותר מחוץ לסגל והמאמן לא הסביר מדוע. ב"סאן" נכתב כי אשתו ריטה פלירטטה עם דוניי וילדר, אלוף העולם באגרוף במשקל כבד: "אי אפשר שלא היה להבחין בכימיה ביניהם". היחסים בין הזוג עלו על שרטון?

(גודל טקסט)
קשרה של מנצ'סטר סיטי, ריאד מאחרז עזב את נבחרת אלג'יר בעקבות סיבות אישיות, ובאנגליה חשפו את הסיבה האמיתית. מאחרז בן ה-28, קפטן הנבחרת שוחרר מהנסיעה לבוצונה מחר (שני) עם נבחרתו שתתחרה בשלב המוקדמות של הגביע האפריקאי. כבר ביום שישי האחרון לא הצטרף לנסיעה עם חבריו כאשר מאמן נבחרת אלג'יר, ג'אמל בלמדי, הסביר כי שחקן הכנף נשאר מחוץ לסגל בגלל "סיבה אישית שדרשה מאיתנו לשחרר אותו" וללא הסבר נוסף.


עם 14 הופעות העונה ושלושה גולים במדי סיטי, מאחרז הוא אחד מהכוכבים הגדולים של נבחרת אלג'יר והוא זכור לנו היטב מחודש יולי האחרון כאשר זכו באליפות אפריקה במצרים, לכן היעדרותו תמוהה מאוד. "בסאן" הבריטי מדווחים כי אשתו, ריטה מאחרז, שמאד אהובה על ידי אוהדי מנצ'סטר סיטי בגלל הדימיון לקים קרדשיאן, עושה לו צרות מסתבר. כבר בחודש שעבר, סיפרו ב- SunSport על כך שהכדורגלן היה שבור לחלוטין כשגילה שריטה שלו מפלרטטת עם דונטיי וילדר, אלוף העולם באגרוף במשקל כבד של WBC, וכעת כנראה שהיחסים בין הזוג מאחרז עלו על שרטון.


מקור המקורב לשניים סיפר כי וילדר ואשת הכדורגלן פלירטטו ודיברו ארוכות במועדון לילה במנצ'סטר, אבל הסתייג לקבוע כי זו הסיבה לשחרורו של מאחרז מהנבחרת הלאומית. חבריו של הקשר סיפרו איך אחיותיו משכו את אשתו מהמתאגרף. ריטה היא דוגמנית לשעבר בת 25 סך הכל, אשתו ואם שני ילדיו של כוכבה של סיטי שעשתה לו בושות מאז אותה תקרית המצביעה על כך שהיא המשיכה את הקשר עם וילדר אלוף העולם. מקור נוסף שנכח שם סיפר: "אי אפשר היה שלא להבחין בכימיה ביניהם. היה נראה כאילו יש מלחמה על תשומת הלב שלה והיא פלירטטה איתו במועדון, מקום שהרבה חברים של בעלה יוצאים לבלות בו, בזמן שהיא מבלה שם עם אחיותיו".


מאחרז ואשתו נישאו בשנת 2015 בטקס סודי אחרי שלוש שנות זוגיות. זה קרה אחרי שהכירו באמצע רחוב אוקספורד והכדורגלן פשוט ביקש את מספר הטלפון שלה. השאלה מה קורה עכשיו בין השניים הללו והאם אשת הכדורגלן גרמה לו לשיברון לב כזה גדול עד כדי כך שנאלץ לעזוב את הנבחרת. נתון מעניין נוסף ששמנו לב אליו – מאחרז, עם 4.5 מיליון עוקבים באינסטגרם, מעולם לא שיתף תמונה עם אשתו או ילדיו, גם לא בחתונה שלו. ריטה אשתו לעומת זאת, דווקא כן שיתפה תמונות שלהם ופירגנה לגבר שלה – אך את שם המשפחה הקודם שלה מעולם לא שינתה ברשת החברתית והיא כתובה בשם ריטה ג'והל.


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I came back, I miss you I was on a family trip with my husband, friends and sons and decided to stay away from social media ❤️❤️❤️♥️♥️

A post shared by RITA JOHAL (@rita_johal06) on



 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I'm so lucky to have you in my life ❤️❤️❤️ #mylove #mancity #can #india #kingdom

A post shared by RITA JOHAL (@rita_johal06) on



 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

#rita_johal06 #riyadmahrez26.7

A post shared by ounas_family_fans (@just_for_sara) on



 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

My love ❤️

A post shared by RITA JOHAL (@rita_johal06) on



 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

TO INDIA my beautiful country

A post shared by RITA JOHAL (@rita_johal06) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי