נתב"ג על הרגליים: טירוף בטרמינל עם קבאני ודיבאלה!

אדינסון קבאני בנתב"ג
אדינסון קבאני בנתב"ג | שני שיפרמן

ליאו מסי ולואיס סוארס הוברחו מבלומפילד ובמהרה עלו על טיסה מיוחדת שארגנה להם ברצלונה, גם סרחיו אגוארו מיהר לשוב לאימוני מנצ'סטר סיטי, אבל בטרמינל הפרטי של "פתאל" נרשמה התרגשות והתמנגלות יוצאת דופן

(גודל טקסט)

לאחר ההצגה שקיבלנו אתמול (שני) באצטדיון בלומפילד, נבחרת ארגנטינה עזבה לפני מספר שעות את ישראל כשהיא עוברת דרך הטרמינל הפרטי של "פתאל". השחקנים והצוות המקצועי הספיקו לאכול ארוחת בוקר קלה בטרמינל, במהלכה בוצע להם צ'ק אין ובידוק בטחוני ומשם התפזרו לטיסות לכל רחבי העולם.

בניגוד אליהם, מיד בתום המשחק הגיעו ראשונים לשדה ליאו מסי ולואיס סוארס שוויתרו על יחס ה-VIP שקיבלו חבריהם לנבחרת בשדה והמריאו בטיסת בזק שסידרה להם ברצלונה. גם סרחיו אגוארו המריא מספר שעות אחריהם במהרה חזרה לאנגליה כדי להצטרף לאימונים של מנצ'סטר סיטי שלו.

בכל העולם עסקו בהרחבה בתקרית שנרשמה במהלך המחצית הראשונה בין חלוץ נבחרת אורוגוואי, אדינסון קבאני למסי. השניים נראו מחליפים מספר מילים ביניהם כשהעימות גם גלש למנהרת השחקנים בירידה לחדרי ההלבשה. על פי הדיווחים, קבאני "הזמין" את מסי לקרב, והפרעוש נענה בחיוב. בסופו של דבר שחקני הנבחרות הפרידו ביניהם ולא נרשם עימות פיזי. למרות התקרית והשם הפרובלמטי של מלך שערי פריז סן ז'רמן בכל הזמנים, מיד עם הגעתו לטרמינל הוא היה חביב במיוחד, שוחח עם שחקני ארגנטינה ועדכן אותם כי בחר להקדים את טיסתו על מנת להספיק להגיע לאימוני קבוצתו.

וכן, גם על פי הישראלים ששהו איתם בטרמינל הפרטי, נראה כי קבאני היה מחויך, אכל, שתה ונהנה וצחק בלי סוף כשהוא מתמנגל עם היריבים הארגנטינאים שלו. והשאלה המעניינת באמת היא האם הוא היה מחייך ככה אם גם מסי היה יושב שם איתו?!


פאולו דיבאלה והארגנטינאים באווירה טובה בנתב"ג (שני שיפרמן)


אפילו התמנגלו עם הישראלים (שני שיפרמן)


גם יו"ר ההתאחדות הארגנטינית צ'יקי טאפיה והצוות עזבו עם חיוך (שני שיפרמן)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי