אנסו פאטי קיבל טיפול ישראלי VIP

אנסו פאטי
אנסו פאטי | Aitor Alcalde/Getty Images

הכוכב בן ה-17 של ברצלונה מוכן למשחק נגד נבחרת ישראל הצעירה, אחרי שזכה לטיפול מצוות הספרים האהוב ביותר על שחקני ליגת העל - שניר ומאיר

(גודל טקסט)

עוד לא נרגענו מהטירוף שיצר כאן המפגש בין נבחרת ארגנטינה לאורוגוואי, ממטר הכוכבים דוגמת מסי, סווארס, קבאני ודיבאלה שכבשו באצטדיון בלומפילד, וכבר הערב (שלישי) נבחרת ישראל תתארח בצפון מקדוניה ותנסה לנצח את המשחק האחרון בבית מספר 7 של מוקדמות יורו 2020 – עוד לפני שזה יקרה, תארח נבחרת ישראל הצעירה באצטדיון רמת גן (19:30) למפגש קשה במיוחד את אלופת אירופה והמדורגת ראשונה בבית 6, נבחרת ספרד הצעירה.

יחסי הכוחות הם כאלו: הספרדים ניצחו בכל ארבעת משחקיהם עד כה ולא הפסידו בתשעת משחקיהם האחרונים, כך שהם מגיעים, כמובן, כפייבוריטים מוחלטים להתמודדות. לעומתם, חניכיו של ניר לוין ניצבים במקום השני בבית, עם שבע נקודות מתוך תשע אפשריות ונמצאים בעמדה מצוינת לעלייה ליורו שייערך בקיץ 2021 בהונגריה ובסלובניה.

שחקני "לה רוחיטה" הגיעו לישראל כבר אתמול, התמנגלו עם החבורה הצעירה של ישראל וזכו לטיפול מצוות הספרים האהוב ביותר על שחקני ליגת העל, שניר ומאיר!! השניים הגיעו מחוזקים בעובדים נוספים מהמספרה שלהם שנמצאת ברחוב דיזינגוף והעניקו שלל תספורות לישראלים ולספרדים כאחד.

שימו לה, אנסו פאטי, שחקנה המוכשר של ברצלונה, שהספיק עוד לפגוש את דור מיכה רגע לפני שנחת בישראל, זכה לתספורת בדיוק כמו שהוא אוהב ולא שכח לחייך למצלמה. גם אלחנדרו פוסו, חברו של מואנס דאבור בסביליה ושאר כוכבים יחס vip וכעת מוכנים להתמודדות מול עופרי ארד וחבריו לנבחרת הצעירה.



אנסו פאטי מציג תספורת חדשה בישראל (אור גפן)



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי