מיהו השחקן מליגת העל שהצליח להשיג סלפי עם מסי?

ליונל מסי
ליונל מסי | דני מרון

בין 29,000 הצופים באצטדיון בלומפילד במשחק בין נבחרות ארגנטינה ואורוגוואי נכחו גם לא מעט מבכירי הכדורגל הישראלי, אבל יש רק הצליח לגרום לכוכב הגדול להקדיש לו שנייה לתמונה. מי זה היה ומתי זה קרה?

(גודל טקסט)

בזמן שכל שחקני הליגה ועשרות אלפי אוהדים השתוקקו לסלפי עם "הפרעוש", הכוכב הגדול בעולם, ליאו מסי, היה אחד שהצליח לעשות את זה. מאור בוזגלו הגיע עם בנו ריי ועם גיסו ברוך נמני לצפות בהתמודדות, עידן ורד הגיע עם אשתו מאי ועם בנם רוי, גם איתי שכטר ובכירים כמו יוסי בניון, אלי אוחנה, משה חוגג, אלונה ברקת ועוד רבים וטובים נכחו, אבל רק שחקן אחד הצליח באמת לתפוס את מסי על כר הדשא ושלנורר סלפי זריז.

והשחקן הזה הוא… דוד קלטינס. אבל לא, זה לא קרה אתמול בבלומפילד, אלא כשקלטינס עוד לא היה מכוכבי הפועל באר שבע, אלא ילד בן 18 ושחקן בית של בית"ר ירושלים.

קלטינס הצטלם עם מסי בדיוק לפני 6 שנים, ב-3 באוגוסט 2013 כאשר ברצלונה הגיעה לישראל למספר אירועים בסימן של שלום ואחווה, וזו הייתה למעשה הפעם הראשונה של הארגנטינאי בישראל. כזכור, לאחר שנחתה בישראל, הגיעה ברצלונה אחרי מספר התחייבויות וביקורים לאימון ראווה לעיני אלפים שהגיעו לראות את אגדת הכדורגל בישראל. מסי ושאר השחקנים גם חתמו לילדים על חולצות וכדורים וזה הרגע בו קלטינס שלנו הצליח להשיג את הסלפי המדובר. אז אמנם מדובר בסלפי בן 6 שנים, אבל היי, זאת תמונה שתיזכר לדורי דורות אחרי שגם בביקור הזה אף אחד לא הצליח להשיג תמונה עם הפרעוש. דוד, שיחקת אותה.


לפני שש שנים זה קרה. קלטינס ומסי (אינסטגרם)


משפחת ורד צפתה במסי מקרוב (אינסטגרם)


מאור בוזגלו הביא את ריי לראות את כל הכוכבים הגדולים (אינסטגרם)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי