בזמן שזהבי בנבחרת, שי אשתו הפיקה ערב מהסרטים!

ערן זהבי, שי זהבי
ערן זהבי, שי זהבי | אינסטגרם

שי ארגנה ערב מיוחד לקהילה היהודית בגוואנגז'ו ובו אירחה את מריומה בן יוסף שייסדה את בית השאנטי ב-1984 ומאז הפך לעמותה המסייעת לנוער בסיכון. "נשבתי בקסמייך וזכיתי להביא אותך אליי", כתבה לה באינסטגרם

(גודל טקסט)
נבחרת ישראל וערן זהבי נחתו במקדוניה ושם יקיימו הערב (שלישי, 21:45) את משחקה האחרון בבית מספר 7 של מוקדמות יורו 2020, כאשר מלך שערי הליגה הסינית יעשה הכל בכדי לכבוש מול המקדונים ולהשתוות להארי קיין הנמצא בראש טבלת כובשי השערים במוקדמות היורו (לאנגלי 12 שערים). לזהבי כרגע יש 11 וכולנו כולל המאמן אנדי הרצוג, מחזיקים לו אצבעות להשוות ואף לעבור את המספר הזה. רגע לפני המפגש מול צפון מקדוניה, אשתו של זהבי, שי, אירגנה ערב מהסרטים אמש (שני) בביתם שבגוואנגז'ו ועל כך אנחנו מוכרחים לספר לכם.


שי הפיקה ערב מיוחד לקהילה היהודית בגוואנגז'ו ובו אירחה את מריומה בן יוסף, שייסדה את בית השאנטי ב-1984 ומאז הפך לעמותה המסייעת לבני נוער בסיכון, בסכנה וחסרי קורת גג בגילאי 14-21, נותנת להם בית חם ומאפשרת את חזרתם למסלול חיים תקין. שי התחברה אליה כבר לפני שנים וביקרה עם בעלה מספר פעמים בבית השאנטי וכעת החליטה לתת גם לאחרים לשמוע את הסיפור המדהים של מריומה ואלדד עוז שהגיע עימה. גברת זהבי פתחה את ביתה לכולם וגם דאגה לארח אותם בסטייל עם כיבוד משובח, שתייה ואווירה סופר נעימה.


על החוויה העוצמתית, כתבה שי בחשבון האינסטגרם שלה ושיתפה תמונות מהאירוע שלא ישכח: "בפעם הראשונה שפגשתי את מריומה נדהמתי לגלות שקיימים כאלה דברים. בית באמצע תל אביב שכולו חום ואהבה, מחבק, אוהב ותומך. נשבתי בקסמיה של האמא של הבית הזה – מריומה. האור שיש בה והטוב שהיא משדרת ריסק אותי ורציתי לדעת עוד ועוד על אותה אישה אז שאלתי – מי את? מאיפה באת ואיך הקמת בית כזה מדהים? והיא בקלילות שלה סיפרה את סיפורה הקשה ואני נותרתי המומה. איך אדם שעבר ילדות כל כך קשה מחייך ושמח ככה? מדברת על חייה כאילו הם לא שלה אבל חלק בלתי נפרד ממנה והבנתי שאף פעם אסור לשכוח מאיפה באת, גם אם זה המקום הכי נמוך שיש, משם עלינו לצמוח ולהתחזק".


עוד סיפרה שי כי היא מאד נקשרה למריומה והמשיכה לשמור עמה על קשר עד לערב שאירגנה אמש: "לפני שבועיים קיבלתי טלפון – שי אני מגיעה להונג קונג, בואי נעשה ערב אינטימי אצלך בבית, משהו קטן וכיפי. אני כמובן קפצתי על המציאה בהתרגשות יתרה והערב הספונטני הזה יצא לפועל. אני יכולה רק להגיד שיצאתי יותר מחוזקת ממנו, יותר מאושרת ששוב זכיתי לשמוע על הצד האחר של החברה וזכיתי להביא אותך אליי, שאחרים יזכו גם להכיר אותך, לשמוע אותך, לחוות אותך. מאחלת לך שתמשיכי בדרכך. שתמיד תהיי בצד שעוזר ונותן כל כך הרבה, ומאחלת לכולנו לנסות להיות חלק מזה. אוהבת אותך", חתמה שי בהתרגשות.


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

הפעם הראשונה שפגשתי את מריומה נדהמתי לגלות שקיימים כאלה דברים, בית באמצע תל אביב, בית שכולו חום ואהבה, בית מחבק, בית אוהב, בית תומך. נשבתי בקסמיה של האמא של הבית הזה – מריומה. האור שיש בה והטוב שהיא משדרת ריסק אותי, ריתק אותי ורציתי לדעת עוד ועוד על אותה אישה, אז שאלתי – מי את? מה את? מאיפה באת ואיך הקמת בית כזה מדהים . והיא בקלילות שלה סיפרה את סיפורה הקשה ואני נותרתי המומה, איך אדם שעבר ילדות כל כך קשה מחייך ושמח ככה, מדברת על חיה כאילו הם לא שלה, אבל חלק בלתי נפרד ממנה, והבנתי שאף פעם אסור לשכוח מאיפה באת גם אם זה המקום הכי נמוך שיש , משם עלינו לצמוח ולהתחזק. מאז נקשרתי, אליה, לבית. הרגשתי שאני רוצה להיות שם, רוצה להיות חלק. לפני שבועיים קיבלתי טלפון – שי אני באה להונג קונג בואי נעשה ערב אינטימי אצלך בבית, משהו קטן כייפי כזה, אני כמובן קפצתי על המציאה בהתרגשות יתרה! והיום הערב הספונטני הזה יצא לפועל. אני יכולה רק להגיד שיצאתי יותר מחוזקת ממנו, יותר מאושרת ששוב זכיתי לשמוע על הצד האחר של החברה וזכיתי להביא אותך אליי, שאחרים יזכו להכיר אותך, לשמוע אותך , לחוות אותך. מאחלת לך שתמשיכי בדרכך, שתמיד תהיי בצד שעוזר ונותן כל כך הרבה, ומאחלת לכולנו לנסות ולהיות חלק מזה . אוהבת אותך @mariuma3 @shantihouse @eldadoz1

A post shared by ✨ Shay Zahavi ✨ (@shayzahavi) on




"בורכתי שהכרתי אותך" שי זהבי מרימה למריומה בן יוסף (צילום מסך: אינסטגרם)



הפיקה ערב מהסרטים עם אירוח משובח (צילום מסך: אינסטגרם),



ערב עוצמתי עבר על הקהילה היהודית בגוואנגז'ו (צילום מסך: אינסטגרם)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי