איזו הפתעה חיכתה לדיבאלה בחזור מישראל?

פאולו דיבאלה
פאולו דיבאלה | מאור אלקסלסי

הזמרת הארגנטינאית וזוגתו של החלוץ אוריאנה סבטיני, חיכתה שישוב מתל אביב כדי לחגוג את יום הולדתו ה-26 עם בבלונים ופרחים בשחור לבן יחד עם הלוגו של יובנטוס ושלט ענק. כמובן שכל המחווה עלתה לאינסטגרם

(גודל טקסט)
רק אתמול (שלישי) בבוקר נפרדנו מנבחרת ארגנטינה ואורוגוואי, מכל הכוכבים הענקיים של הכדורגל העולמי שהתירו כאן רושם אדיר ובעיקר סיפרו לנו משחק משובח והנה כבר עדכונים מהחזרה הביתה. לאחר ששיתף פעולה עם ליאו מסי במדי הנבחרת הלאומית, הארגנטינאי של יובנטוס והפרטנר של כריסטיאנו רונאלדו בהתקפה, פאולו דיבאלה, לא ציפה להפתעה הענקית שחיכתה לו בדירתו המפוארת שבטורינו.


החלוץ חגג את יום הולדתו ה-26 ב-15 בנובמבר, בדיוק לפני חמישה ימים, אז כאמור היה עם נבחרתו בערב הסעודית (גם לשם היא שלחה לו עוגה וברכה) עוד לפני הביקור בישראל, כך שלא יכול היה לחגוג את המאורע כמו שצריך. אך אל דאגה, בת הזוג שלו, הזמרת הארגנטינאית שהיא סנסציה בדרום אמריקה, אוריאנה סבטיני, לא שכחה איזו מסיבת הפתעה אירגן לה ביום ההולדת ה-23 שלה, ועל כך ניסתה להתעלות. היפיפייה חיכתה בדירתו החשוכה של דיבאלה וכשזה נכנס והדליק את האור, קפצה עליו הזמרת שלו בנשיקות וחיבוקים ואמרה לו: "יום הולדת שמח אהבה של החיים שלי!! לב שלי אני אוהבת אותך!!! אתה אוהב את מה שאתה רואה?".


כמובן שהחלוץ ענה שהוא מאוד אהב את מה שהוא רואה, כאשר כל הדירה שלו הייתה מפוצצת בבלונים ופרחים, הכל בשחור לבן, הכל עם הלוגו של יובנטוס ושלט ענק: "יום הולדת שמח פאוליטו". חוץ מזה אוריאנה דאגה לשלל מתנות, לעוגת ראווה ענקית והכי גדול- היא הטיסה את אמא של דיבאלה מארגנטינה במיוחד לאיטליה כדי לחגוג 26 לבנה.


כמובן שכל המחווה עלתה לאינסטגרם בתיעוד של סרטון מלא כאשר הזמרת כתבה: "הפתעה!!! אמנם באיחור אבל לא נורא- אוהבת אותך!!". גם כוכבה של יובנטוס לא נשאר אדיש והודה לזוגתו על ההפתעה כשפרסם פוסט ל-32 מיליון העוקבים שלו. אתם כבר יודעים למה אנחנו מחכים נכון? קדימה פאוליטו, הגיע זמן לטבעת!!!


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Sorpresaaaaaaaaa!!!!! . Tarde pero seguro, te amo mi amor @paulodybala @one.million.red.roses

A post shared by の 尺 ノ ム 刀 ム (@orianasabatini) on


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Aqui siguen los festejos todavía Gracias por la sorpresa mi amor ♥️ #26

A post shared by Paulo Dybala (@paulodybala) on

 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

En donde estas ya es tu cumpleaños y queria decirte que espero que aca, alla, en todos lados y para siempre seas el mas feliz!! Sos una personita muy especial que se merece tanto y espero poder seguir acompañandote para ver todos tus sueños volverse realidad. Te amo hasta el infinito mi amor!!! ❤️ @paulodybala

A post shared by の 尺 ノ ム 刀 ム (@orianasabatini) on

 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A post shared by Paulo Dybala (@paulodybala) on

 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Out now @revistagenteok

A post shared by の 尺 ノ ム 刀 ム (@orianasabatini) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי