אצילי VS עטר: מי ניצח בקרב הסטיילינג?

אלירן עטר, עומר אצילי
אלירן עטר, עומר אצילי | רותם לבל

אין זה חדש שכדורגלנים חולים על מותגים וגוצ'י הוא אחד מהם, ומסתבר ששחקני מכבי תל אביב מאוד אהבו את החנות והתחדשו בפריטים מגניבים. אחרי ויכוח של מי הקפוצ'ון הכי עדכני נראה שהחלוץ נבחר לסטייליסט הבכיר

(גודל טקסט)
בזמן שנבחרת ישראל ניסתה לסיים את הקמפיין בניצחון מול צפון מקדוניה ולצערנו כשלה במשימה, מה עושים שחקנים מובילים בזמן הפגרה? כמובן שנהנים, נופשים, אוגרים כוחות, ועל הדרך גם הולכים להשקות! תשאלו את שני שחקניה שלאלופת המדינה, עומר אצילי ואלירן עטר שהספיקו בין האימונים לעבור בחנות החדשה של גוצ'י בכיכר המדינה ואפילו לרכוש תיקי גב.


אין זה חדש שכדורגלנים חולים על מותגים וגוצ'י הוא אחד ממותגי העל אותו כדורגלנים מאד נהנים ללבוש, כך שלהגיע לחנות חדשה בישראל ולהתמנגל עם שאר סלבס מהביצה המקומית זה דבר מבורך. מסתבר ששחקניה של מכבי תל אביב מאוד אהבו את החנות, התחדשו בפריטים מגניבים ועשו סטיילינג אחד לשני תוך כדי שהתווכחו בהומור מי יצא עם הקפוצ'ון העדכני ונראה שהסטייליסט המנצח הוא עטר.


ממש לא שכחנו כי לחלוץ הצהוב כחול יש טעם מיוחד, אחרי שהבחנו בזוג סנדלי העור המיוחדים שנעל בקיץ האחרון וגרם לרעש גדול סביב פריט האופנה בקרב חבריו לקבוצה. יש מצב שמצאנו את הכיוון של עטר בימים שאחרי הכדורגל? חוץ מלהתחדש בבגדים, נזכיר שעטר חזר לא מזמן מסופשבוע של כיף עם אשתו עדי בלונדון, ואילו אצילי ואשתו אור, ממתינים בקוצר רוח לבייבי מספר 2, אח לבן המתוק בנם הבכור.


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Campeones! @maccabitlvfc

A post shared by Omer Atzili ⚽️ #7 (@omeratzili) on




 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

@eliranatar16

A post shared by קוסמטיקאית מוסמכת P.M.E (@adi_atar_cosmetic) on




(רותם לבל)


(רותם לבל)



(רותם לבל)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי