מה עשתה טליה נאתכו בבוקר שאחרי הסערה עם טל בנין?

ביברס נאתכו ואשתו טליה
ביברס נאתכו ואשתו טליה | צילום: אינסטגרם

כיממה לאחר הוויכוח הגדול בין קפטן נבחרת ישראל לשעבר והנוכחי, עליו נאמר כי "כדאי שילמד את מילות ההמנון" וגובה על ידי ההתאחדות לכדורגל, האישה התומכת החליטה לשים הכל מאחוריה

(גודל טקסט)

בלאגן גדול ובעיקר הרבה רעש נוצר אתמול (רביעי) סביב חילופי הדברים בין טל בנין וקפטן נבחרת ישראל ביברס נאתכו. כזכור, בנין, קפטן הנבחרת לשעבר, התראיין במספר גופי תקשורת ומתח ביקורת קשה על שחקני נבחרת ישראל ביניהם נאתכו, ובנוסף ציין כי "כדאי שילמד את מילות ההמנון".

מי שלא נשארה אדישה לביקורת של בנין היא אשתו של הקפטן, טליה נאתכו. טליה שיתפה בחשבון האינסטגרם שלה, שהוא פרטי ורק נבחרים מאושרים לעקוב אחריה, את מה שהיא חשבה על דבריו של בנין: "איש חצוף. כל מי שלובש את החולצה ראוי לה. איזה זלזול בנבחרת שלמה"

"כל מי שלובש את החולצה עבד ועובד קשה. שלא כמוך יושב מאחורי מיקרופון ושופך את התסכול שלו בצורה מזלזלת". לאחר מכן, שיתף קשרה של פרטיזן בלגרד את הפוסט של אשתו ולאט לאט, שחקני הנבחרת דוגמת ערן זהבי, אריאל הרוש, בירם כיאל ולואי טאהא, עיתונאים, חברים ושאר תומכים הציפו את הרשתות החברתיות בפוסטים מעודדים ותומכים בביברס ואשתו.

(Instagram)
(Instagram)

אפילו ההתאחדות לכדורגל פרסמה באינסטגרם שלה: "ההתאחדות לכדורגל גאה בקפטן נבחרת ישראל ביבראס נאתכו. דוגמה ומופת בהשקעתו במסירותו ובמנהיגותו החיובית והמאחדת. טל בנין, קפטן הנבחרת בעבר ועוזר המאמן, רשאי להעביר ביקורת מקצועית, אבל בחירה מצערת של מילים הובילה אותו למחוזות לא ראויים. טוב יעשה בנין אם ימצא את הדרך לתקן זאת".

הבוקר גברת נאתכו החליטה שהדרך הטובה להירגע ולשים את כל זה מאחוריה היא דרך הספורט ולכן פתחה את היום שלה בשיעור פילאטיס מכשירים. ללא ספק, פתרון מצוין לחזור לשגרה ולטעון אנרגיות חדשות!

(Instagram)
(Instagram)


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי