מה הקשר בין רמי לוי לנטע אלחימסטר?

נטע אלחמיסטר
נטע אלחמיסטר | דורי אהרון

אשתו של רמי גרשון ואושיית האינסטגרם, הגיעה לפאנל יוקרתי של מומחים בשיווק דיגיטלי, מי שעוד לקח חלק באירוע היה האיש ואימפריית המרכולים ואם לא הבנתם: נטע שלנו כבר מזמן הוכיחה שהיא בליגה של הגדולים

(גודל טקסט)
האימפריה של עולם הכדורגל, הדוגמנית ואושיית האינסטגרם, נטע אלחמיסטר פשוט לא מפסיקה לקטוף טייטלים ולעבוד, לעבוד ועוד קצת, לעבוד. אחרי שעזבו נטע והכדורגלן שלה, רמי גרשון, את שכונת "נאות פרס" שבחיפה לטובת מגורים בפרויקט יוקרתי חדש בנתניה, כעת היפיפייה כובשת יעד נוסף. זוכרים שדאגנו לנטע לפני כשבועיים בשל היעדר סטוריז? אז כבר עדכנו אתכם שבת ה-25 פשוט טובעת בעבודה ועובדת על שלל פרויקטים לקראת החורף הקרוב, הספיקה לבקר באל איי ושלשום גם שיתפה רבים בדרך שלה להצלחה.


נטע שלנו הוזמנה להיות חלק מפאנל יוקרתי של מומחים בשיווק דיגיטלי מתקדם כחלק מכנס הקמעונות של "דה מרקר" האתר המתמחה במידע פיננסי וחדשות מעולם הכלכלה. האלחמיסטר הוזמנה תחת הטייטל "אשת עסקים פורצת דרך ומשפיענית רשת מובילה" וסיפרה על הדרך שלה להצלחה ואיך היא עשתה את זה. בנוסף, סיפרה הדוגמנית כי אינסטגרם היא עדיין הרשת החברתית בה היא משקיעה את רוב מאמציה (בכל זאת, 1.6 מיליון עוקבים שזה שווה ערך להמון כסף) אבל שיש לה גם טיק טוק- אפליקציית הסרטונים הקצרים הסינית שמשגעת את הצעירים.


אחד מאנשי הפאנל היוקרתי שנטע לקחה בו חלק הוא לא אחר מרמי לוי, האיש ואימפריית המרכולים "רמי לוי" ורשת קופיקס שהתעשר בענק וישב לצידה של הדוגמנית היפה לאורך האירוע. ואם לא הבנתם: נטע שלנו כבר מזמן הוכיחה שהיא בליגה של הגדולים, אימפריה שמגלגלת מיליונים רק בגיל 25. אם שאלתם את עצמכם מה לגבי דור ההמשך, נראה לנו שבשנה הקרובה לפחות נטע תמשיך להתרכז בעבודה לאור העובדה שהיא כל כך עסוקה. בינתיים, חברתה הטובה קורל סימנוביץ'- תוכל לתת לה יופי של טיפים אחרי שהפכה לאחרונה לאמא טרייה לבתה הבכורה, קאיה.










 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

@errocafashion

A post shared by Neta Alchimister (@neta_alchimister) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי