הלם: סרחיו אגוארו נשאר בישראל!

סרחיו אגוארו
סרחיו אגוארו | מאור אלקסלסי

הפתעה! כוכב נבחרת ארגנטינה, שכיכב לצד ליאו מסי במשחק הידידות נגד נבחרת אורוגוואי באצטדיון בלומפילד, לא עלה על המטוס עם חבריו לאחר המשחק - אלא המשיך לבלות לתוך הלילה במסעדת ARIA התל אביבית

(גודל טקסט)
בשקט בשקט, בלי שאף אחד שם לב, כוכב נבחרת ארגנטינה ומנצ'סטר סיטי סרחיו אגוארו נשאר בישראל לאחר משחק הידידות בין נבחרתו לאורגוואי ביום שני האחרון, ובמקום לחזור עם שאר השחקנים ביום שלמחרת הוא בחר להישאר ולבלות את הערב במסעדת ARIA של השף גיא גמזו. כאמור, שאר חבריו טסו חזרה מיד אחרי המשחק, אבל בדרך פלא אגוארו הצליח לחמוק מהעיתונאים ולהעביר לילה נוסף בישראל ללא ידיעתם. ליאו מסי, חברו היקר לנבחרת, המריא עוד לפני כולם יחד עם לואיס סוארס בטיסת בזק לברצלונה – וכולם חשבו שגם אגוארו טס מיד חזרה לאנגליה כי לא היה עם יתר הארגנטינאים על הטיסה חזרה.


בפועל מה שקרה זה שאחרי שהרים מספר צ'ייסרים של Patrón Añejo וכמה כוסות של ג'ין טוניק, קון אגוארו רקד עד אור הבוקר ונשאר עם העובדים האחרונים עד לסגירה! קולטים? החלוץ בן ה-31 פשוט נהנה מתל אביב וניצל כאן כל דקה בפגרה שלו עד לרגע האחרון. עוד לפני משחק הידידות בין ארגנטינה לאורגוואי סיפרנו לכם על הסטורי שפירסם בחשבון האינסטגרם שלו ממרומי מלון הילטון כשכל האוהדים שרו וחיכו לו למטה, ולחשוב שיש כאלו שרקדו איתו עד השעות הקטנות של הלילה ובאופן תמוה אף אחד לא שם לב!


ואם זה לא מספיק, כשכולם חשבו שהוא כבר מזמן בבית חזרה באנגליה, כוכב הכדורגל שיתף בעצמו סטורי מהמסעדה התל אביבית!! פשוט לא תייג… אגב, הוא כבר לא כאן לאלו מביניכם שממהרים לחפש אותו בעיר. הארגנטינאי כבר חזר חזרה לשגרה, תראו בעצמכם בסטורי.



(צילום: פרטי)



(צילום: אינסטגרם)


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Argentina

A post shared by Sergio Leonel Agüero (@kunaguero10) on






מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי