לא תאמינו מה עושה אביטן אחרי הפיטורים מהפועל ת"א

ניסו אביטן
ניסו אביטן | דני מרון

כשלושה שבועות לאחר שסיים את דרכו אצל האדומים עם ניצחון בודד ב-14 משחקים, המאמן לא זנח את הספורט - גם אם הוא קצת שונה מכדורגל וכולל תחפושת וגלימה!

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)
ניסו אביטן הגיע בקיץ האחרון להפועל תל אביב כהבטחה גדולה לאחר עונה מצוינת על הקווים של העולה החדשה הפועל חדרה, אותה הוליך לפלייאוף העליון ולחצי גמר גביע המדינה, אך במקרה של האדומים, האכזבה נרשמה כבר בפתיחת העונה. תחילה הפועל ת"א סיימה במקום האחרון בגביע הטוטו, מבלי שניצחה אפילו משחק אחד, וגם בליגה הניצחון הראשון הגיע רק לפני חודש, ב-1:2 דרמטי על הפועל כפר סבא, שהיה הניצחון היחיד של אביטן ב-14 משחקים על הקווים, עד שפוטר לפני כשלושה שבועות.


אז אמנם רק בתחילת חודש נובמבר נפרד אביטן מהניסנובים ומחודורוב, אבל מסתבר שאת זמנו הפרטי הוא בכל זאת ממלא בספורט, גם אם מסוג אחר. אביטן בן ה-48 הצטרף לקבוצת ריצה שנקראת "בקצב אדיר" וטס להשתתף אתמול (שבת) במירוץ הבוז'ולה שבצרפת! כן כן, ניסו לקח חלק במירוץ ביחד עם קבוצת ריצה ישראלית, והוא כל כך נהנה ששיתף פוסט בחשבון האינסטגרם שלו וכתב: "חברים יקרים, היה לי ממש כיף להיות איתכם בימים האחרונים, אנשים מקסימים כולם. תודה לאדיר שמוביל את כל הדבר האדיר הזה, מגיע לך כל הכבוד על המנהיגות, המקצועיות, אתה גורם לאנשים להוציא את הכי טוב מעצמם. תודה רבה!".


אביטן וחבריו התמסרו לחוויה, רצו מחופשים עם גלימות שחורות ודגלי ישראל וקינחו במסיבה תוססת בסיום הימרוץ. יופי של דרך להתאושש מהלחץ שליווה אותו בתקופתו בהפועל ויש לנו תחושה שעוד נראה אותו חוזר בקרוב מאד לליגת העל.



אביטן וחבריו לריצה. לא שכחו דגלי ישראל (אינסטגרם)


אם לא שמעתם על אירוע הספורט הבינלאומי, הוא מתקיים בחבל הבוז'ולה בצרפת, נמצא צפונית לעיר ליון ונחשב לאטרקציה תיירותית לאומית בצרפת. מירוץ הבוז'ולה הוא אירוע הספורט השני בחשיבותו בצרפת, המונה מדי שנה כ-35,000 משתתפים שנוהרים אליו כדי לחגוג את פסטיבל הבוז‘ולה – השקת היין הצעיר הראשון של העונה. סביב המירוץ נערכים בצרפת שלושה ימים של חגיגות ופסטיבלים צבעוניים, ובהם גם שחקנים מחופשים, המאפשרים לטעום יינות שונים ולחוות חוויה מיוחדת שמשלבת בילויים ותרבות קצת שונה של ספורט  – השנה אפילו התקיים לראשונה בישראל חצי מרתון הבוז'ולה.


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

חברים יקרים היה לי ממש כיף להיות איתכם בימים האחרונים, אנשים מקסימים כולם. תודה שנתתם לי להיות חלק מהחוויה ולהכיר חברים חדשים . לאדיר שמוביל את כל הדבר *האדיר* הזה, מגיע לך כל הכבוד על המנהיגות, המקצועיות, אתה גורם לאנשים להוציא את הכי טוב מעצמם. תודה רבה❤

A post shared by Nisso Avitan (@nissoavitan) on



 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ריצה כן דופקת את הברכיים !! אלא אם דואגים לחיזוק השרירים שעוטפים את המפרקים.. הסבר קצר: מפרק הוא מקום המפגש בין 2 עצמות. הוא עטוף ברקמות חיבור, רצועות, גידים וכמובן שרירים. תפקידם של השרירים העוטפים את המפרק הוא להגן על המפרק ולספוג את הזעזוע של האימפקט שמגיע מהרצפה בכל צעד, כך שבמקום שהמפרק יספוג את המכה ויישחק, השרירים יהיו חזקים מספיק כדי להגן עליו ולספוג את הזעזוע במקומו.. אז איך מחזקים את השרירים ? אימוני כח – סקווטים, לאנג'ים, מדרגות וכו מצרף קצת תמונות מאימון מדרגות שביצענו הבוקר.. אז בחרתם לרוץ ? תקפידו לפחות על אימון חיזוקים1 בשבוע #running #stairsworkout #run #happiness #fitness #bodyworkout #outdoorfitness #skinnydenim_ii #outdoorworkout #marathontraining #powerful #morningworkout #joy #crazycoach #teamworkout #

A post shared by Adir Mizrachi | מאמן ריצה (@beketzevadir) on



 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

*אנשים קטנים עושים צל גדול.* לאחרונה מספר אנשי תקשורת הפכו אותי למטרה, מי יצליח לגרום לי להיות מפוטר או להסית נגדי יותר. הבסיס לכל איש תקשורת הוא לדווח ולבקר ביושר ובצורה עניינית. נכון, התוצאות שלנו בהחלט נתנו להם רוח גבית. ועדיין, היית מצפה לספר את האמת. אני מאוד מאמין בפתיחות תקשורתית, יחד עם זה, לא יהיו אנשי תקשורת שינהלו אותי, שיאיימו עליי לתת להוא לשחק, להשאיר את האחיין הזה בסגל או למסור להם מידע לפני האחרים. לקחת משהו כמו סגירת מתחם אימונים ולהפוך אותו כאילו אני נגד אוהדי הפועל, זה פשוט המצאה. שלא יובן לא נכון–אני בעד מתחם סגור לאימונים, כמו שמקובל בכל מקום תקין בארץ ובעולם. אבל זה לא משהו שאני ביקשתי. ויש עוד דוגמאות לסילופים ולשקרים מהסוג הזה, ואפילו יותר חמורות. אני סומך על האינטילגנציה של אוהדי הכדורגל, ועל אוהדי הפועל בפרט, שמחר יגיעו לבלומפילד ויתנו עוד תצוגת עידוד מדהימה ומרגשת. השחקנים, הצוות ואני נעשה כל מה שביכולתנו לגמול להם על המגרש. אני מאמין שאנשים רואים מעבר למה שמציירים להם. למרות הצל, אנחנו נילחם ונעשה הכל כדי לגרום לכולם ללבוש את החולצה האדומה בגאווה. שבת שלום ❤

A post shared by Nisso Avitan (@nissoavitan) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי