סערה באנגליה: פורצים איימו על חברתו העירומה של שחקן לסטר

אמה היקמן
אמה היקמן | עמוד הפייסבוק

"הסאן" חשף כי ארבעה רעולי פנים, חמושים בסכינים ובפטישים, נכנסו באור יום לביתו של דמראיי גריי ואיימו על חיי בת זוגו - שבאותו זמן הייתה במיטה עם תינוק בן שישה שבועות

קבוצות: לסטר
(גודל טקסט)

סערה בחייו של הקשר הצעיר של לסטר סיטי, דמראיי גריי. אמש (ראשון) פורסם בעיתון הבריטי "הסאן" כי חבורת פורצים איימה על זוגתו והתינוק שלהם בן השישה שבועות, בפשיטה מזעזעת שפרטיה נחשפים כעת לראשונה. בת זוגו של השחקן, אמה היקמן, הייתה במיטתה עם התינוק כאשר ארבעה פורצים נכנסו לביתם לאחר שאיתרו את הכתובת דרך גוגל.

בפשיטה לביתו של גריי הפורצים גנבו 24 אלף ליש'ט במזומן ותכשיטים, כאשר כל האירוע בכלל התרחש בחודש מרץ האחרון ורק כעת פורסם. הכדורגלן בן ה-23 לא היה בבית בזמן הפריצה, אלא רק זוגתו בת ה-22 שנשארה מזועזעת ומפוחדת לאחר הפשיטה שקרתה באור יום. בבית המשפט סיפרה: "עוד ישנתי בזמן שמישהו נכנס לחדר השינה שלי. לא הבנתי מה קורה עד שראיתי גבר עם סכין. הייתה עירומה ולא זזתי, נשארתי מכוסה תחת הסדינים. הם אמרו לי לא לזוז ושאלו איפה הכסף והתכשיטים. כולם היו רעולי פנים".

עוד סיפרה זוגתו של גריי ואם בנו כי "לאחד מהם הייתה מצ'טה כתומה וכולם שאלו מתי חבר שלי חוזר ואמרו שהוא גנגסטר. אחד מהם התקרב לשידה שלי ולקח את שעון הרולקס שלי ואמר – 'לא נורא, חבר שלך יקנה לך חדש'. החבורה האלימה פשטה על בתים במשך חצי שנה כשהם חמושים במצ'טות, פטישים וסכינים. שניים מהם נתפסו כאשר המרדף אחרי השניים הנוספים עדיין נמשך.


"חבר שלך יקנה לך שעון חדש" (עמוד הפייסבוק של אמה היקמן)


(עמוד הפייסבוק של אמה היקמן)


(עמוד הפייסבוק של אמה היקמן)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי