צפו: מסי נקרע מצחוק כמו שלא ראיתם!

ליאו מסי
ליאו מסי | JOSEP LAGO/AFP via Getty Images

כולנו עוקבים אחרי כוכב ברצלונה כבר למעלה מעשור ויודעים שהוא קנאי לפרטיותו ולא חושף יותר מדי, אבל סרטון שהעלתה אשתו אנטונלה, בו הוא משחק עם בנו הקטן צ'ירו, חשף צד שלא הכרנו אצל הפרעוש

(גודל טקסט)
כמו שלנו יש את אביחי ידין, מלך ההצחקות וההבהלות, אז גם מעבר לים יש את מרסלו, אדן הזאר, זלאטן איברהימוביץ' ושאר שמות של כדורגלנים גדולים שחוץ מהפן המקצועי גם נהנים להשתמש בחוש ההומור שלהם בלי סוף ובעיקר לצחוק. תודו שאת האגדה של ברצלונה, ליאו מסי, פרט לכמה חיוכים מבויישים, לא ממש יצא לנו לראות צוחק מכל הלב, שלא נאמר נקרע מצחוק, נכון?


ולמרות שהפרעוש נמצא בחיינו כבר שנים רבות, צחוקים זה לא הצד החזק שלו, או לפחות לא צד שהוא מרבה לחשוף, עד לרגע זה לפחות. כשזה נוגע לילדים שלו באופן מתבקש, כל המסכות יורדות והוא חוזר להיות ליאו הילד מרוסאריו ומרשה לעצמו להשתחרר עד הסוף – כפי שתיעדה באופן נפלא אשתו היפייפיה, אנטונלה.


גברת רוקוזו-מסי שלפה את האייפון וצילמה בילוי שגרתי של אבא ובן ביום ראשון, יום המנוחה מעבר לים. ביום חופש קר, החליטה המשפחה לבלות בבית בכיף, ומסי ובנו בן השנה ועשרה חודשים, צ'ירו, השתטו להם יחד. אגדת הכדורגל ניסה ללמד את בנו את הטריק הידוע האהוב על כדורגלנים סביב כל העולם, הקפצת בקבוק ונחיתה מדוייקת תוך כדי. כשצ'ירו רק ניסה לתפוס את הבקבוק, החל התגלגל מצחוק בכל פעם אבא שלו שניסה להראות לו איך זה עובד. באופן מאוד מתבקש, התגובה של צ'ירו המתוק גרמה למסי להיקרע מצחוק בעצמו ולמחוא כף. אפילו כשהוא צוחק הוא עושה את זה בעדינות – אבל תודו שהווידאו הזה פשוט מתוק בטירוף!


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Y aca vamos de nuevo!!❤️ #fcbarcelona

A post shared by Antonela Roccuzzo (@antonelaroccuzzo) on



 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

About last Night❤️❤️

A post shared by Antonela Roccuzzo (@antonelaroccuzzo) on



 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Mi vida❤️

A post shared by Antonela Roccuzzo (@antonelaroccuzzo) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי