דניאל גרינברג מוכיחה לאייל גולן מי מלכת המגרש!

דניאל גרינברג עם אביגיל שרעבי
דניאל גרינברג עם אביגיל שרעבי | אריאל שלום

כמה שחיכינו לזה והנה זה קרה: נשיא הכבוד של הפועל מרמורק, כמו כולנו, ראה את ארוסתו עולה למגרש בפעם הראשונה בתוכנית האהובה "גולסטאריות". אביגיל שרעבי קיבלה את פניה בצורה מפתיעה

(גודל טקסט)
אחרי שסיפרנו לכם על החופשה המשותפת וההופעה בקפריסין, אנו שמחים להודיע בהתרגשות יתרה כי זוגתו של אייל גולן, דניאל גרינברג, הצטרפה באופן רשמי ל"גולסטאריות" של HOT ואמש (שני) שודר הפרק הראשון בכיכובה. לטובת מי שלא עוקב אחרי הנשים שעושות טלוויזיה נהדרת ומפגינות את כישורי הכדורגל שלהן בניצוחו של שייע פייגנבוים בסדרת הטלוויזיה המצליחה, נזכיר כי דניאל הוזעקה לעונה הנוכחית על מנת להחליף את הדוגמנית לי לוי, שנפצעה.


ארוסתו של זמר העשור ונשיא הכבוד של הפועל מרמורק סיפרה על עצמה בפתיחת הפרק: "אני דניאל גרינברג, בת 25 מהיישוב מיתר, דוגמנית ושחקנית. הגעתי לכאן עקב הפציעה של לי, והאמת, באתי להראות לאייל שאם יש מלך המגרש, אז יש גם מלכת המגרש". כיום היא מתגוררת עם ארוסה ברחובות, ומי שהייתה הראשונה לקבל את פניה הייתה לא אחרת מאביגיל שרעבי, האוהדת הכי מפורסמת של בית"ר ירושלים שללא ספק גונבת את ההצגה בעונה הנוכחית. שרעבי כיבדה את גרינברג בגרעינים ובירכה אותה "ברוך הבא לגיהנום".


דניאל שיתפה כי הרגישה התנשאות מצד הבנות ברגע הראשון שפגשה אותם, "הנה הגיעה בחורה בואו נתקוף עם העיניים", סיפרה בריאיון. מעניין לראות את הכישורים שלה בהמשך העונה ובעיקר בפרק הסיום – אז הארוס שלה מגיע לאמן את הקבוצה היריבה בגמר ונראה מי מהם לקח את הגביע הביתה. חשוב לציין כי בהמשך העונה דניאל התיידדה עם רוב הבנות ונשארה בקשרים קרובים, בעיקר עם מפיקת האירועים אירית רחמים.


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

הופה הופה לזה קוראים פצצה לחיבורים ⚽️

A post shared by ✨ הבית של הבידור הישראלי ✨ (@hotbiduronline) on


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A post shared by DANIEL GREENBERG (@danielgreenberg) on


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ברוכים הבאים לבית משוגעים! @danielgreenberg

A post shared by גולסטאר (@gollstar_hot) on


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

אתה האהבה הכיף והאושר ❤️

A post shared by DANIEL GREENBERG (@danielgreenberg) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי