מזל טוב! בת בכורה נולדה לשוער הפועל ת"א

יואב ג'ראפי
יואב ג'ראפי | אודי ציטיאט

פחות משנה אחרי הנישואים, ירח הדבש החלומי והמעבר לאדומים, יואב ג'ראפי ואשתו אוריין הפכו להורים! עבור האב הטרי, שבילה בשבועות האחרונים עם הנבחרת ובמחנה האימונים, היה מפגש מרגש במיוחד

(גודל טקסט)

רגע לפני שהליגה חוזרת והפועל תל אביב תנסה לרשום ניצחון יוקרתי על בית"ר ירושלים במסגרת המחזור ה-11 של ליגת העל, מי שעומד בין הקורות של האדומים, יואב ג'ראפי, שינה סטטוס והפך לאב לבת בכורה!

השוער ליווה את אשתו היפה אוריין, שהביאה לעולם את נועה שלהם לפני שלושה שבועות וחצי. האב הנרגש המריא עם הנבחרת והיה חלק מהסגל של אנדי הרצוג בצמד המשחקים מול פולין וצפון מקדוניה ומיד לאחר מכן יצא עם האדומים למחנה האימונים, כך שרק אתמול שב הביתה סוף סוף לזמן איכות עם הבנות שלו.

משפחת ג'ראפי הצעירה מתגוררת בכפר סבא והלידה של נועה הקטנה התרחשה בבית החולים "מאיר" שבעיר והפכה את הזוג היפה להורים לראשונה בחייהם. עוד כשגרו באשדוד, שם שיחק השוער, הציע ג'ראפי לאוריין להיות שלו לעולמים, השניים התחתנו בחודש אפריל האחרון, הספיקו לטוס לירח דבש חלומי באיים המלדיביים וכעת נרגשים להתחיל את החיים החדשים עם הבייבי הקטנה.

יואב ואוריין אמנם צעירים בגיל אך מכירים כבר שנים, מגיל 16 ליתר דיוק אז נפגשו דרך חברים משותפים ואחרי תקופה של ידידות קרובה, הפכו לזוג. היא מפרדסיה, הוא מתל מונד, וכעת כבר הספיקו להקים יחד משפחה! אז תאחלו להם המון מזל טוב ובשעה טובה להולדת נועה ג'ראפי , דור ההמשך.


הזוג המאושר. הספיקו הרבה בשנה האחרונה (פרטי)




מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי