בשעה טובה: יונתן כהן והחברה מעלים הילוך!!!

יונתן כהן, רוני אדרי
יונתן כהן, רוני אדרי | Instagram

מלבד שער ניצחון נגד קריית שמונה, קשרה של מכבי תל אביב וזוגתו היפה רוני אדרי עברו לבית חדש ונוצץ בזמן הפגרה! הצמודה הראתה כישורי עיצוב ברמה גבוהה ביותר והכל מוכן לדרך החדשה של הזוג הנוצץ

(גודל טקסט)
בשקט בשקט, בזמן שכל העולם ואשתו (תרתי משמע) טס לנפוש במהלך הפגרה, יונתן כהן, קשרה ההתקפי של מכבי תל אביב ונבחרת ישראל ובת הזוג היפה שלו בשנה וחצי האחרונות, רוני אדרי, החליטו לעלות הילוך ביחסים ועברו לגור יחד בדירה מפנקת בצפון תל אביב!


השניים החליטו כי הגיעה העת לפרוש כנפיים ולצאת לדרך משותפת, אבל אל דאגה – הם נשארים קרובים להורים ויגורו עדיין באותה השכונה. בזמן שכהן שהה עם הנבחרת בעת הקמפיין האחרון מול פולין וצפון מקדוניה, מנהלת השיווק שלו דאגה להכל. אבל באמת להכל.


רוני תקתקה את הדירה החדשה וגרמה לה להיראות כמו מיליון דולר בזמן קצר והפגינה כישורי עיצוב ברמה גבוהה מאוד! הזוג הצעיר של מכבי ת"א מתרגש ברמות לקראת הדרך החדשה, אז אפשר בהחלט להגיד להם בשעה טובה!


 המשכן החדש של כהן ורוני שלו (צילום: אינסטגרם)
 המשכן החדש של כהן ורוני שלו (צילום: אינסטגרם)


מספר רכישות מהחנות של ליז שכטר לבית החדש כבר נעשו, והחברים ממכבי כבר הגיעו לבקר ולהתארח בביתם החדש של רוני ויוני. נראה לנו שהבשורה הזאת ללא ספק תפתח את התיאבון לזוגות צעירים נוספים בליגה שרוצים לעשות את הצעד המשמעותי, ולבנות יחד עתיד משותף. הימור שלנו: הבאים בתור יהיו החברים הכי טובים, דן גלזר וגאיה בינה שלו.


מארחים ברמה!!! (צילום: אינסטגרם)
מארחים ברמה!!! (צילום: אינסטגרם)


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

My love ❤️

A post shared by Yonatan Cohen (@yonatancohen) on



 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

רוני שלי

A post shared by Yonatan Cohen (@yonatancohen) on



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי