מלי לוי ושמעון גרשון חוגגים לדור ההמשך

משפחת גרשון
משפחת גרשון | אור גפן

בזמן שהפועל ובית"ר שכה מזוהות עמו נפגשו בבלומפילד, בלם העבר חגג בר מצווה לבנו הבכור נועם באירוע נוצץ עמוס בסלבס מעולם הכדורגל ב"קמילו". שירי מימון ובעלה, עדי הימלבלוי ורני רהב היו בין המברכים

(גודל טקסט)
אחת המשפחות הכי יפות בכדורגל הישראלי, משפחת לוי-גרשון שמציגה לנו את הסיפור הקלאסי של כדורגלן ודוגמנית שהכירו, התאהבו ממבט ראשון והקימו בית מוצלח בישראל, חגגו אתמול (ראשון) בענק. מלי לוי ושמעון גרשון התחתנו לפני 16 שנים ומאז הספיקו להביא לעולם שלושה ילדים: נועם, היאלי ודניאל. אתמול חגג הבן הבכור, נועם בן ה-13, את בר המצווה שלו באירוע נוצץ עמוס סלבס וחברים מעולם הכדורגל, בזמן ששתי הקבוצות שלו, הפועל תל אביב ובית"ר ירושלים, שיחקו זו נגד זו באצטדיון בלומפילד.


הלוקיישן: "קמילו" Camilo – בית לאירועים בתל אביב, לשם נהרו כל המי ומי להרים למשפחה היפה ולנועם, דור ההמשך של אבא שלו. נזכיר שיש לא מעט כאלו שטוענים שלחתן בר המצווה יש כישרון גדול וכבר בגילו הוא שחקן מצוין בקבוצת הילדים של הפועל תל אביב. אבא שלו שכבר מזמן הוסיף לרזומה שלו את הטייטל "סופר" כתב בהשראתו את סדרת הספרים "סודות הכדורגל של נועם". בין האורחים שהגיעו לחגוג ולברך למזל טוב איתרנו את: שירי מימון ובעלה יוני, סנדרה רינגלר ושגב משה, שלי גפני ואופק קאירי, יעל גולדמן ואורי פפר, עדי הימלבלוי, מיכאלה ברקו, הילה ורני רהב, מוטי רייף ובן זוגו סימור לוזון, קרן ברטוב, שימי שרגא, הבדרנים עופר ומאור שהיו אמונים על החלק האומנותי ועוד.


המשפחה המפורסמת המתגוררת בשכונת צהלה שבצפון תל אביב, תיעדה בסטורי של אמא מלי היפה את הדרך מביתם אל אולם האירועים כשהם שרים בקולי קולות שיר של מרגול… ועם הגנים של כדורגלן ודוגמנית, תגידו אתם האם דור ההמשך הוא לא וואו אחד גדול! מזל טוב למשפחת גרשון ולנועם שהפך לגבר גבר.


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

אהבה שלי חוגג בר מצווה מתפוצצת מהתרגשות לא נושמתתתתת @noamgershon5

A post shared by malilevi (@malilevi) on







שמעון גרשון ומלי לוי. צעירים ויפים (אור גפן)



משפחת גרשון בהרכב מלא (אור גפן)



מלי לוי זוהרת (אור גפן)



שירי מימון ומלי לוי. היופי שנשאר (אור גפן)



עדי הימלבלוי ומלי לוי (אור גפן)



יעל גולדמן ואורי פפר. בין המברכים (אור גפן)



נועם, מלי וצמד הבדרנים (אור גפן)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי