לא תאמינו איזה תפקיד קטפה נטע אלחמיסטר!!

רמי גרשון, נטע אלחמיסטר
רמי גרשון, נטע אלחמיסטר | רון קדמי

אשתו של בלם מכבי חיפה, הנעדר מהמגרשים בתקופה האחרונה, עוברת למסך הקטן ותשחק בעונה החדשה של סברי מרנן כבייביסיטר!

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)
נטע אלחמיסטר רק בת 25 והרזומה שלה פשוט מתפוצץ ועולה על כל דימיון! כן חברים יקרים, אנחנו מדברים כמובן שוב על אשתו המטאורית של רמי גרשון בלמה של מכבי חיפה, שרגע אחרי שהתמקמו להם השניים במרומי המגדל המפואר בדירה החדשה והמפנקת בעיר ימים שבנתניה, הדוגמנית גרמה לתדהמה פעם נוספת וכעת קטפה תפקיד ראשון בקריירה

גברת גרשון אלחמיסטר נבחרה לשחק בתפקיד אורח בעונה השביעית של הסדרה "סברי מרנן" של קשת 12! נטע תגלם את נתנאלה, הבייביסיטר של שי ושני רוזן, אותם מגלמים השחקנים דביר בנדק ורותם אבוהב, והנה לכם הצצה ראשונה מסט הצילומים.


תודו שזה הולך להיות מאד מעניין לראות את נטע מפגינה את כישורי המשחק שלה אחרי שאנחנו כבר מספר שנים רגילים לראות אותה עושה פוזות מושלמות למצלמה. כבר כשהשתתפה בקליפ של הכוכב הקולומביאני מאלומה בקיץ האחרון ראינו כמה היא מוכשרת ועכשיו הגיע הרגע האמיתי.

 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A post shared by סברי מרנן (@sabrimaranan_keshet12) on


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A post shared by Maxim Plakushchenko (@max_plak) on

 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A post shared by Neta Alchimister (@neta_alchimister) on



 

בקרוב נזכה לראות אותה על המסך הקטן, ובינתיים למי שלא מתעדכן במקרה בעולם האינסטגרם, הדוגמנית – שחקנית אמנם לא מגיעה ליציע הכבוד בסמי עופר אבל מחוץ לכר הדשא היא והבעל שלה מבלים לא מעט עם החברה ממכבי חיפה. בסוף השבוע האחרון גרשון ואלחימיסטר יצאו עם החברים הטובים בירוק לחגוג את יום הולדתו של רז מאיר. דאבל לייק.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי