מסיחת דעת: זוגתו של רונאלדו פרסמה תמונה פרובוקטיבית בזמן הזכייה של מסי

ליאו מסי
ליאו מסי | FRANCK FIFE/AFP via Getty Images

ג'ורג'ינה רודריגס שיתפה את העוקבים שלה בתמונה מהאמבטיה בזמן שהפרעוש עקף את הפורטוגלי במספר כדורי הזהב. וגם: הפרגונים שקיבלה אנטונלה

(גודל טקסט)
ליאו מסי הניף אתמול (שני) את כדור הזהב בפעם השישית בקריירה שלו והשאיר מאחוריו את כריסטיאנו רונאלדו (לו חמש זכיות) ואף אחד לא נשאר אדיש לכך. טוב, אולי יש כאלו שכן – תשאלו את ג'ורג'ינה רודריגס, בת הזוג של הפורטוגלי, שבאופן מאד לא מפתיע בחרה לשתף תמונה פרובוקטיבית ולהסיח את תשומת הלב מהזכייה של הארגנטינאי. הדוגמנית הספרדייה של CR7 שיתפה את מיליוני העוקבים שלה בתמונה בה היא לובשת שמלת מיני קצרצרה וכתר לראשה כשהיא שכובה רטובה באמבטיה.


"כשאת מאמינה בקליאופטרה" כתבה רודריגס וכביכול ופרסמה את חברת ההלבשה בה הייתה לבושה. אם זה היה דחוף לה, לשתף תמונה כזאת בדיוק כאשר כל העולם מתעסק בטקס כדור הזהב, היא גם שיתפה פוסט של כריסטיאנו שלה שגם החליט לשתף לפני מספר שעות בלבד. מיד אחרי הזכייה של מסי שיתף רונאלדו תמונה ומספר מילים על הזכייה שלו בתואר שחקן העונה בסרייה A. הפורטוגלי בכלל נמצא בליסבון, שם הוא מבקר במלון החדש שלו, ואילו החצי השני שלו נמצאת ברגעים אלו ממש במילאנו.


אבל אל דאגה, הפוסט לא יורד מראשו של מסי, ואם בנשים עסקינן, אז למי מכם שלא ראה, הזוג המפורסם בילה בטקס יחד עם פרנקי דה יונג ומיקי שלו שפירגנה לאנטונלה של מסי וכתבה: "מאחורי כל גבר מצליח, יש אישה חזקה. ברכות על עוד זכייה". גם סרג'י רוברטו, שהוא כבר חצי משלנו, פירגן לפרעוש, ומעל כולם ניצבת אנטונלה אשתו. החצי השני של מסי מאז ומתמיד פרסמה תמונה משפחתית מהטקס בפריז עם שני הבנים הגדולים וכתבה לבעלה: "אני לא יכולה להיות יותר גאה בכל אחד מההישגים שלך. שמחה להיות לצידך לאורך כל הדרך".

 
 

 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Cuando te crees Cleopatra Chill ✨ @prettylittlething

A post shared by Georgina Rodríguez (@georginagio) on

 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Per me è un orgoglio essere il miglior giocatore della Serie A. Ringrazio i miei compagni della Juve e tutti i giocatori che mi hanno votato. Lo scorso è stato il mio primo anno in Italia, un campionato difficile però sono molto contento. E voglio far sì che quest'anno sia uguale allo scorso.

A post shared by Cristiano Ronaldo (@cristiano) on

 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Mirarte a los ojos y poder ver que allí está mi mundo ❤️

A post shared by Georgina Rodríguez (@georginagio) on

 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

El millor de la història ! 6 #ballondor Te lo mereces!

A post shared by Sergi Roberto (@sergiroberto) on

 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

No puedo estar más orgullosa de todos y cada uno de tus logros. Feliz de estar siempre a tu lado @leomessi ❤ Gracias por el vestido @inmaculada__garcia y por las joyas @hrhjoaillerie @vanitasespai‍♀️

A post shared by Antonela Roccuzzo (@antonelaroccuzzo) on

 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

behind a successful man is a strong woman ❤️ congrats with another one @antonelaroccuzzo

A post shared by MIKKY. (@mikkykiemeney) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי