צפו: שי וערן זהבי רצים את החומה הסינית!

ערן זהבי, שי זהבי
ערן זהבי, שי זהבי | Instagram

אחרי שזכה בנעל הזהב בסין, הכוכב ואשתו הגיעו לאחד מהמקומות היפים ביותר במזרח הרחוק, ולא וויתרו על אימון בוקר באחד מפלאי עולם. "איזה כיף שיש מישהו שזורם עם החלומות ההזויים שלי. החוויה הכי טובה בעולם"

(גודל טקסט)

רגע אחרי שזכה בפסלון נעל הזהב על היותו הכובש המצטיין בליגה הסינית לשנת 2019 בטקס המכובד שנערך בשנגחאי בשבת האחרונה, ערן זהבי המשיך אל עבר היעד הבא, בייג'ין. זהבי ושי שלו, ביחד עם אמא אתי שהגיעה ישירות מישראל, הגיעו אמש (ראשון) לבירת סין כדי להשתתף בטקס מיוחד שערך הקונסול הישראלי של בייג'ין לליגיונר הבכיר

כזכור, זהבי שבר העונה את שיא הכיבושים לעונה בליגה הסינית. על הדרך, שי, מומחית לכושר, תזונה ואורח חיים בריא שנמצאת בכושר תמידי, לא וויתרה על אחת החוויות הכי מטורפות שקיימות במזרח הרחוק – ביקור בחומה הסינית.

כשזה קשור למשפחת זהבי, תהיו בטוחים שלא מדובר בסתם ביקור שגרתי, כי אם באימון בוקר שכלל ריצה באחד מפלאי עולם. אכן כן, גם בפגרה עובדים קשה והשניים רצו בחומה הסינית העצומה שמגיעה לאורך של למעלה מ-6,000 קילומטרים!


זהבי מגשים לאשתו חלום גדול (צילום: אינסטגרם)

החומה המרשימה הזאת למי מביניכם שלא יודע, הוכרזה כאחד מפלאי עולם החדשים, ונחשבת לאתר מורשת עולמית. הזוג זהבי החל את הבוקר שלו באימון ריצה בבגדים תואמים וכמובן שלא שכח לתעד את הרגע ולשתף את אלפי העוקבים שלהם באינסטגרם.

"איזה כיף שיש מישהו שזורם עם החלומות ההזויים שלי. החוויה הכי טובה בעולם" כתבה שי בחשבון האינסטגרם שלה ותיעדה את בעלה רץ לצידה ועובד קשה גם בפגרה! ככה מנצלים ערן ושי זהבי את ימי החופש עד שהקשר ההתקפי ישוב להתאמן עם קבוצתו בתחילת החודש הבא. ואם התגעגעתם כמונו, בקרוב השניים יגיעו בהרכב משפחתי מלא עם שלושת ילדיהם רוי, גיל ודור לביקור בארץ הקודש כפי שהם עושים בכל פגרה.


זה מה שצריך בשביל גזרה מושלמת כמו שלך? לרוץ את החומה?? שי וערן זהבי (צילום: אינסטגרם)


גם אמא אתי הגיעה במיוחד מהארץ (צילום: אינסטגרם)


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי