הלם בספרד: בנזמה ברומן עם האקסית של אמבפה?!

אסתר אקספוסיטו
אסתר אקספוסיטו | אינסטגרם

הכוכבת בת ה-19 של הסדרה "אליטה", אסתר אקספוסיטו, הכחישה בתוקף, אבל בכל העולם כבר מדברים על טוויסט בעלילה שאירע לאחרונה. ואסור לשכוח שחלוץ ריאל בכלל נשוי...

(גודל טקסט)

בחודש שעבר סיפרנו לכם על קיליאן אמבפה בן ה-20, שחקנה של פריז סן ז'רמן שהחל לצאת עם השחקנית הספרדייה המגה מפורסמת, אסתר אקספוסיטו בת ה-19, כוכבת סדרת הדגל של נטפליקס “אליטה”, וכעת יש טוויסט מטורף בעלילה.

התקשורת בספרד רועשת וגועשת לאחר שמגזין "פיפל" פרסם כי קארים בנזמה התחיל מערכת יחסים חשאית בדיוק עם אותה שחקנית יפייפיה! בספרד טוענים שאקספוסיטו כבשה את ליבו של חלוץ ריאל מדריד, אם כי כרגע היחסים לא מאושרים והכל חלק מהשמועות והספקולציות. למעשה, המידע הזה שזורם בכל מקום בתקשורת בספרד וכבר בכל אירופה, לא מתייחס לעובדה כי הצרפתי בכלל נשוי! לאשתו קוראים קורה גוטייה, איתה יש לו גם בן משותף, איברהים, אותו הגדיר בטלוויזיה הצרפתית "היורש". החלוץ התחתן עם אשתו בשנת 2017 בסתר לאחר ששמר את סיפור האהבה איתה בסוד כדי להגן עליה מהתקשורת. לבנזמה יש גם בת בכורה, מליה, אחותו החורגת של איברהים אותה הביא עם האקסית המיתולוגית שלו וכעת מייחסים לכוכבה של ריאל מדריד רומן עם השחקנית הכי חמה בספרד.

מקורן של השמועות על רומן אפשרי בין בנזמה לאקספוסיטו החל בכלל עוד בשנה שעברה, אז התוכנית בכיכובה השייכת לנטפליקס הפכה להצלחה עולמית. את סיפור התככים, האהבה והמאבק המעמדי ראו מיליוני אנשים, ושחקנים רבים לא יכלו להישאר אדישים אליו. חלקם אף פרסמו את החיבה שלהם לסדרה באינסטגרם כדי לגרום לעוקבים שלהם לראות את זה. אחד מהם היה בנזמה עצמו, ששיתף כמה תמונות של השחקנית עם לבבות בנוסף לכל הלייקים שנתן לה.

אחרי כל הרעש והבלאגן, הבלונדינית היפה ניצלה את פרופיל האינסטגרם שלה כדי לפרסם תמונה חושפנית עם הודעה חזקה: "חדשות מזויפות", היא כתבה לצד תמונה בה היא מופיעה עם פרצוף מודאג. אז מה אתם אומרים? ביחד או לא? ומה יקרה אם אמבפה יעבור להיות קולגה של בנזמה במדריד?! האקשן חוגג בספרד…


תגובתה של הכוכבת לאירועים (אינסטגרם)

 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Ester Expósito (@ester_exposito) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי