לא תאמינו כמה בקהאם הרוויח מהאינסטגרם השנה

דייויד בקהאם, ויקטוריה בקהאם
דייויד בקהאם, ויקטוריה בקהאם | Aitor Alcalde/Getty Images

כמעט שבע שנים עברו מאז שכוכב נבחרת אנגליה פרש מכדורגל, אבל הודות לרשת החברתית התהילה שלו רק הולכת וגדלה - ואיתה גם הסכומים שנכנסים לחשבון הבנק. אז בכמה כסף מדובר ומי מרוויח עוד יותר ממנו?

(גודל טקסט)

מעט אנשים מפורסמים יודעים להישאר רלוונטיים לאורך כל כך הרבה שנים כמו כמו אגדת הכדורגל דיוויד בקהאם, שגם לאחר הפרישה מכדורגל תמיד מככב בכותרות. כוכב נבחרת אנגליה ששיחק בקבוצות דוגמת מנצ'סטר יונייטד, ריאל מדריד ולוס אנג'לס גלקסי תלה את נעליו בשנת 2013, אבל מעמדו כסלב עולמי רק התחזק מאז – ולפי הנתונים גם ההון שלו רק ממשיך לגדול.

כבר בקריירה הספורטיבית שלו בקהאם שילשל לכיסו סכומי עתק ללא קשר למשכורתו ככדורגלן, בזכות עסקים שונים וחוזי פרסום, אך עם הגעתה של הפלטפורמה ששינתה סידרי עולם – אינסטגרם – הבריטי הצליח להעצים גם את רווחיו העצומים ממילא. היתרונות שאחד במעמדו מקבל עם פרסום פוסטים שיווקיים ברשת החברתית הם פשוט אסטרונומיים וכפי שפורסם על ידי כמה כלי תקשורת בריטים כמו "דיילי סטאר" ו-"הסאן", בקהאם הוא המשפיע הבריטי עם ההכנסות הגבוהות ביותר שנקטפו דרך הפלטפורמה הזו: לא פחות מ- 8.6 מיליון ליש"ט רק בשנה שחלפה. הסכום המטורף הזה כולל 30 פוסטים לקידום מותגים ששיתף בקהאם בפרופיל שלו במהלך 12 החודשים האחרונים.

לכדורגלן העבר יש חוזי חסות עם חברות כמו טיודור, מלון מרינה ביי סנדס או קנט וקורוון, בין היתר, ובהתחשב בעובדה שכבר הפך כמו אשתו ויקטוריה לאייקון של סטייל ואופנה עם למעלה מ-59 מיליון העוקבים שיש לו ברשת, אין זה מפתיע שהספונסרים נלחמים כדי להחתים אותו. ולמרות הכל, לא נשכח שעדיין ניצב לפניו כריסטיאנו רונאלדו, המלך הבלתי מעורער של אינסטגרם, שהכניס לכיסו השנה יותר מ-38 מיליון פאונד (יותר מ -45 מיליון יורו) עבור פרסומים שיווקיים ברשת. הפורטוגלי, הוא עדיין האדם עם הכי עוקבים באינסטגרם עם 192 מיליון. במילה אחת: וואו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי