למה מכורה קשות בת הזוג של רונאלדו?

ג'ורג'ינה רודריגס
ג'ורג'ינה רודריגס | Gettyimages

ג'ורג'ינה רודריגס חשפה ברשתות החברתיות את האהבות הגדולות ביותר שלה, פרט לבן זוגה: לספורט ולחתול הספינקס, אותו קיבלה במתנה מהכדורגלן שלה, אך המדור מודה שלא ירצה להיתקל בו בסמטה חשוכה

(גודל טקסט)

כריסטיאנו רונאלדו אמנם התעצבן ובצדק אמש (רביעי) כאשר אוהד פרץ אל כר הדשא במהלך המשחק של יובנטוס מול באייר לברקוזן, אך הניצחון 0:2 של הגברת הזקנה העלה אותה לשמינית גמר ליגת האלופות מהמקום הראשון בבית ד'. עד שנגלה ביום שני הקרוב אם הפורטוגלי יפגוש את האקסית ריאל מדריד בקרוב, מי ששוב משכה את תשומת ליבנו לאחר הניצחון של בן זוגה היא הדוגמנית הספרדייה של CR7, ג'ורג'ינה רודריגס.

בת ה-25 באופן קבוע מפרגנת לפנומן שלה אם לא מהיציע אז מהבית ומשתפת שלל תמונות שלו על כר הדשא עם כתר על ראשו. גם אתמול היא עשתה זאת והחליטה גם לחשוף פרט אישי שלה לאוטוטו 15 מיליון העוקבים שלה. ג'ורג'י שיתפה לגבי ההתמכרות הכי גדולה שלה בחיים שמתחלקת לטענתה לשני חלקים: האהבה שלה לספורט ולכושר, ואהבה נוספת שלה, לחתולים ובפרט לחתול הספינקס שלה, אותו קיבלה במתנה מהכדורגלן שלה.

בתור רקדנית לשעבר ואחת שחיה חיי פאר ומותרות, אין זה מפתיע שהיא מכורה לכושר וספורט, בעיקר לאור העובדה שיש לה חדר כושר פרטי בביתם של השניים בטורינו. לגבי ההתמכרות לחתול… הוא אמנם נחשב לזן נדיר ויקר, אך המדור מודה שלא היה מעוניין להיתקל בחתול של ג'ורג'ינה בסמטה חשוכה, הוא מעט מלחיץ ללא פרווה! הבוקר הספרדייה שיתפה אותנו בסטורי בו היא עושה כושר ועובדת על שרירי הרגליים תוך כדי שהחתול שלה יושב לו בנחת על ירכיה כך שהיא שילבה נהדר בין שתי האהבות שלה. ומה עם ההתמכרות שלה לפורטוגלי שלה?! את זה לא צריך בכלל לציין.


מכורה קשות. ג'ורג'ינה רודריגס (צילום: אינסטגרם)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי