הפצצה שקיעקעה את סמל המועדון האהוב עליה על הישבן!

אמה קוניבאר
אמה קוניבאר | אינסטגרם

דוגמנית העבר ודיג'יי מצליחה בימים אלה, אמה קוניבאר בת ה-29, בחרה לתת כבוד לקבוצתה האהודה במקום האהוב עליה בגוף וזה גם השתלם לה בכך שקיבלה תפקיד במועדון!

קבוצות: ווטפורד
(גודל טקסט)

אמה קוניבאר בת ה-29 היא אוהדת שרופה של ווטפורד מהיום שהיא זוכרת את עצמה –  היא כל כך אוהדת את המועדון הזה בלב ובנשמה שלה, שהיא החליטה להנציח את האהבה הזאת ולקעקע את סמל המועדון במרכז הישבן שלה, במקום אינטימי שלטענתה הוא גם האיבר האהוב עליה בגוף שלה. מדוע הסיפור שלה כזה מיוחד? שתי סיבות. הראשונה מדובר ביפייפיה אמיתית שחילטרה כדוגמנית בעשור האחרון ועובדת כדיג'יי בזמנה החופשי, והשנייה היא שהמועדון שהיא כל כך אוהבת, החליט לשכור את שירותיה!

קוניבאר הנחתה מספר תוכניות אינטרנטיות באנגליה ובווטפורד מכירים היטב את האוהדת/ מגישה/דוגמנית והחליטו להמציא לה משרה: היא תהיה הפנים של הצרעות בערוצי הרשתות החברתיות שלהם ותסתובב ברחבי אנגליה ותראיין שחקנים ואוהדים. הבשורה ודאי משמחת את האוהדים שייהנו מהיופי של האוהדת וכעת גם המגישה של הקבוצה, שאגב היא גם רווקה לאחר שדווח על רומן קצר שלה עם אולי מארס, זמר בריטי מפורסם.

חוץ מהיופי והאהבה לכדורגל הבחורה גם חכמה, יש לה תואר ראשון במתמטיקה. "אני הולכת להיות הבנאדם הזה שיקשר בין האוהדים לשחקנים. אני אנסה להביא את כל האקשן וכל העניין ונשדר הכל באינסטגרם. אני מתרגשת ממש עבורי זה חלום ילדות שמתגשם", סיפרה אמה לסאן הבריטי. מה אתם אומרים? רעיון שיעבוד גם בארץ?

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי