סיפור חיים מדהים: מיהו כוכב הפרמייליג שהפך לאבא כבר בגיל 14?

שחקני אסטון וילה חוגגים
שחקני אסטון וילה חוגגים | Stephen Pond/Getty Images

הכירו את ווסלי מוראס הברזילאי, השחקן היקר בתולדות אסטון וילה, אך זה לא העובדה הכי מעניינת לגביו, לאחר שהעניק ראיון ל"סאן" וחשף את סיפור חייו המרתק

קבוצות: אסטון וילה
(גודל טקסט)

הכירו את ווסלי מוראס, הברזילאי שחתם בקיץ באסטון וילה תמורת 22 מיליון ליש"ט מקלאב ברוז' הבלגית, ובכך הפך את השחקן בן ה-23 לרכש היקר ביותר בתולדות המועדון.

ללא ספק, מה שהכי הדהים אותנו במדור הוא סיפור החיים האישי שלו, אותו פתח בראיון בלעדי ל"סאן" הבריטי היום (שלישי). מסתבר שלא ממש הייתה לווסלי ילדות: בגיל 9 איבד החלוץ את אביו, שנפטר כתוצאה משבץ שנגרם משימוש באלכוהול וסמים. חמש שנים בלבד לאחר מכן, כשהוא רק בן 14, ווסלי כבר הפך לאב בעצמו ונפרד באופן רשמי מהילדות!

זה לא עוצר שם. עוד לפני שמלאו לו 16 אביבים, כשהוא אביו של יאן, הנער הברזילאי הפך לאב בפעם השנייה, הפעם למריה, שנולדה ממערכת יחסים נוספת. מאותו הרגע, הכדורגל הפך לאהבה בלתי ממומשת כי האבא הצעיר היה צריך לפרנס ילדים ולכן עבוד במפעל לברגים בברזיל כל יום במשך 11 שעות, כשהוא הרוויח 150 אירו בחודש.

איכשהו, באורח פלא, שבע שנים לאחר מכן, הוא הפך לרכש היקר ביותר של הקבוצה מבירמינגהאם. רגע לפני שאסטון וילה פוגשת הערב (21:45, ישיר בספורט1) את ליברפול במסגרת גביע הליגה האנגלי, ווסלי התראיין ופתח את הלב.

"תמיד דיברו על כך שאבא שלי נפטר מגידול במוח, אבל האמת היא שהיו לו בעיות של התמכרות לאלכוהול ולסמים ובסופו של דבר הם גרמו לו ללקות בשבץ. הייתי בן 9 בסך הכל אז לא הבנתי באמת מה קורה סביבי".

"היום, כשאני מסתכל על הסיטואציה, היא גורמת לי ממש לעצב. אהבתי את אבא שלי מאד" סיפר ווסלי בכנות והוסיף: "בברזיל, כשאתה נולד, המתנה הראשונה שאתה מקבל היא כדור כדורגל. אנחנו לא רק אוהבים כדורגל, אנחנו נולדים לזה. גם אבא שלי אהב מאוד לשחק".

הברזילאי אף התייחס לנתון המדהים נוסף – רגלו השמאלית ארוכה מרגלו הימנית: "כולם שואלים אותי על זה. מאז שאני ממש צעיר, רגלי השמאלית ארוכה בשלושה סנטימטרים מרגל ימין. למזלי, זה אף פעם לא היווה עבורי מכשול וגם לא סבלתי משום כאב. הרבה חשבו שלא אוכל להיות כדורגלן מקצועי, אבל הוכחתי אחרת".

ועוד נתון מעניין ופיקנטי, כרגע לברזילאי הצעיר יש בסך הכל 80 אלף עוקבים באינסטגרם – לא מעט אך בכלל לא מתקרב לסדר גודל העוקבים של כוכבי כדורגל ענקיים. אף אחד מהכדורגלנים שלנו, תוצרת כחול לבן בכלל עוד לא עוקב אחרי ווסלי, פרט לאחד, ליאור רפאלוב שמו. הכישרון מברזיל לקח חלק גדול בזכייה של קלאב ברוז' באליפות של עונת 2017/18 יחד עם רפאלוב שלנו, אז גם זכה בתואר השחקן הצעיר של העונה בבלגיה.

 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Let’s play!

A post shared by Wesley Moraes (@wesleymoraes07) on

 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

⚽️

A post shared by Wesley Moraes (@wesleymoraes07) on



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי