אייל גולן גאה: שער הניצחון של דניאל גרינברג

גולסטאריות
גולסטאריות | רפי דלויה

הגולסטאריות זכו להניף את הגביע בסיום העונה, הדוגמנית/מפיקה הכריעה את המפגש מול היריבה אותה אימן בעלה לעתיד, שנותר בהלם בשריקת הסיום: "איך זאת נהייתה לי שחקנית?. לירון שרון עם הפרטים

(גודל טקסט)

נבחרת גולסטאריות 2, מבית מותג הדוקו-ריאליטי של HOT "גולסטאר", הגיעה אמש (שלישי) להקרנה מיוחדת של משחק הגמר שלהן. הרגע המכונן ביותר במשחק היה כאשר ארוסתו של אייל גולן, דניאל גרינברג, כבשה את שער הניצחון והשאירה את בן הזוג שלה וחובב הכדורגל המושבע, פעור פה.

גרינברג הייתה חלק מהגולסטאריות אותן אימן שייע פייגנבוים, אל מול נבחרת גולסטאריות העבר אותן אימן לא אחר מנשיא הכבוד של הפועל מרמורק ובעלה לעתיד, אייל גולן. הדוגמנית/מפיקת האירועים הצעירה שיתפה בחשבון האינסטגרם שלה את הרגע בו היא הרשיתה אל תוך שער היריבה וכתבה: "לפחות יצא משהו מהרגליים של רוברטו קרלוס. הערב, דניאל מראדונה על המגרש". היא לא שכחה לתייג גם את בן הזוג ונתנה לו קרדיט ליכולת הטובה: "ככה זה שהטלוויזיה 24/7 כדורגל בבית".

"איך זאת נהייתה לי שחקנית?", אמר גולן מיד כשחזה בארוסה שלו כובשת את השער – ולפחות זכה לנשיקה ממנה מיד אחרי. לאירוע סיום העונה שהתקיים במתחם סינמה סיטי גלילות, הגיעו בנות הנבחרת הבועטת ביניהן גרינברג, מפיקת האירועים אירית רחמים, ראש לשכת ראש הממשלה לשעבר שולה זקן, עורכת הדין וחברת הכנסת לשעבר ענבל גבריאלי, לי ברקוביץ' – בתו של אייל ברקוביץ', כוכבת הנוער שירן סנדל ואחותה הכדורגלנית קארין סנדל, אוהדת בית"ר ירושלים אביגיל שרעבי, כדורגלנית העבר מיטל דיין והמאמנים שליוו את העונה: שייע פייגנבוים ורז זהבי.

כדי שלא תתגעגעו יותר מידיי, לאחרונה הסתיימו בברזיל צילומי עונת האולסטאר של "גולסטאר", עם כוכבי כל העונות הקודמות של הסדרה: איציק זוהר, נירו לוי, דין מרישניקוב, ליאון שניידרובסקי, תום קשתי, דורון מירן, רון שובל, דודו כהן מעפולה, חיים "חמימו" שועי, אנדי רם ורז זהבי. את נבחרת האולסטארס של "גולסטאר" אימנו שייע פייגנבוים ואייל גולן, והעונה אמורה לעלות ב– HOT REAL במהלך החודשים הקרובים.


גנבה את ההצגה. גרינברג (רפי דלויה)

דניאל גרינברג והאחיות סנדל, קארין ושירן (רפי דלויה) 


 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי