היכן מככבות יחד שרון של קלטינס ונואל של מיכה?

שרון אייזנברג, נואל ברקוביץ'
שרון אייזנברג, נואל ברקוביץ' | פרטי

השחקנית והדוגמנית, בנות הזוג של שחקני ליגת העל ממכבי ת"א והפועל ב"ש, הצטלמו יחד לקמפיין בשיתוף פנטן וזכרון מנחם הקורא לשקם את השיער על מנת לתרום אותו לפיאות לחולי סרטן. כל הכבוד!

(גודל טקסט)

הידעתם שעבור פאה אחת בלבד צריך שבע תרומות שיער? פייר, לא היה לנו מושג, ומי שאחראיות ליידע אותנו בכך הן שתי הבלונדיניות ההורסות של ליגת העל, האחת ממכבי תל אביב ואילו השנייה מגיעה כל הדרך מהדרום, מהפועל באר שבע. נואל ברקוביץ', כוכבת הילדים של דור מיכה, ושרון אייזנברג, הדוגמנית אקס קצינה של דוד קלטינס, מככבות יחד בפרסומת משותפת הנקראת "צמה של עוצמה" ורצה חזק ברשת.

שתי הבלונדיניות נבחרו בפינצטה להיות חלק מסוללה של נשים מפורסמות ומשפיעניות רשת, ומככבות יחד בקמפיין החדש שקורא לנו לשקם את השיער כדי לתרום אותו לכאלו שזקוקים לו. עבור תרומות שיער יש צורך בשיער בריא, ולכן גם השנה פנטן וזכרון מנחם יצאו ביוזמה האוספת תרומות של שיער עבור פאות לחולות סרטן – בימי התרמה מרוכזים בין ה-1 ל-7 בינואר. לא משנה אם את מתולתלת או בעלת שיער חלק, כולן מוזמנות לקחת חלק. כמובן שגם גברים עם שיער ארוך יכולים לתרום באהבה רבה.

ברור לנו בהחלט מדוע שרון ונואל נבחרו לקמפיין, השילוב המנצח של גם יפות וגם חכמות – תוכלו לצפות בעצמכם. ואם כבר הבלונד שולט ומככב, רק נציין כי השתיים לא רק חולקות פרסומת ואת הטייטל "אשת כדורגלן" אלא גם את מעצב השיער שלהן! כן כן, על הבלונד של נואל ושרון אחראי אור אוחנה, האיש והגוונים, שרוב נשות הכדורגלנים בארץ בוחרות בו לתחזק להן את השיער באופן שוטף.

 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

I’m in love

A post shared by Nuel Berkovich (@nuelberkovich) on


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי