שרן ייני לחביב אוחיון: "אתה עוד תחזור לעצמך"

חביב אוחיון, שרן ייני
חביב אוחיון, שרן ייני | מסך

לראשונה מאז הפציעה, השוער חבר לחבריו ממכבי תל אביב ב"מקום של בשר" וזכה לכבוד של מלכים. הקפטן נאם, השחקנים שרו וכולם הביעו את אהבתם ברשתות החברתיות. לירון שרון עם הפרטים

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

בעוד מכבי תל אביב מתכוננת למפגש מול הפועל אום אל פאחם במסגרת סיבוב ח' של גביע המדינה (שבת ב-19:50), שחקני האלופה פקדו אמש (רביעי) את המסעדה הכי אהובה עליהם בעיר: "מקום של בשר". אין זה מחזה מיוחד לפגוש במכביסטים זוללים בשר ונהנים מערב של כיף, אבל הפעם הגיע אורח מיוחד במינו לקחת חלק ולהשתתף בארוחת הערב: חביב אוחיון, שוערה הצעיר של הקבוצה, שהצטרף לראשונה מאז התאונה שעבר לאירוע של חבריו מחוץ למרכז השיקום הנוירולוגי בבית החולים תל השומר.

לאחר שנכנס לחדר הפרטי של המסעדה התל אביבית, בעוד המכביסטים מקבלים אותו במחיאות כפיים, הקפטן הצהוב, שרן ייני, החליט לשאת מספר מילים: "אנחנו שמחים שבאת, כולנו מתגעגעים אלייך ואוהבים אותך. אנחנו מאחלים לך את כל הטוב שבעולם, רוצים שתשתקם, ואתה תחזור לעצמך. ראינו אותך עובד ואתה עובד מדהים, ואנחנו מעריכים אותך של החיים", חתם ייני בהתרגשות ואז הצטרפו כל החברים ושרו לאוחיון:"חביב מלך ישראל…"

גם אלירן עטר, דור מיכה, שחר פיבן ואיתי שכטר הביעו את אהבתם ברשתות החברתיות כששיתפו תמונות וסרטונים מהאירוע. כזכור, השוער בן ה-21 נפגע בגבו לפני כחודשיים וכעת נמצא בשיקום, בדרך לחזור לתפקוד מלא וכמו שסיפרו החברים, הוא עושה עבודה נהדרת. עוד נזכיר כי לפני הדרבי, אוחיון אמר ש"ניתן להפועל 0:3" והיה לא רחוק כאשר המשחק הסתיים כזכור ב-0:3 לאלופה. ללא ספק ה-קמע!

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי