דור מיכה ונואל ברקוביץ' על השטיח האדום!

נואל ברקוביץ', דור מיכה
נואל ברקוביץ', דור מיכה | אור גפן

כוכבת סדרת הנוער 'אחותי קפצה כיתה' הגיעה לצד בן זוגה לאירוע ההשקה חגיגי לקראת פתיחת העונה השלישית. מלבד הקאסט הגיעו לפרגן כוכב הרשת גל זהבי, רוברטו בן שושן ועוד

(גודל טקסט)

אתמול (רביעי), עוד לפני הארוחה המכביסטית 'במסעדת מקום של בשר' שערכו במכבי תל אביב לכבודו של חביב אוחיון, התקיימה בסינמטק ת"א השקה חגיגית לעונה השלישית של סדרת הילדים והנוער המצליחה "אחותי קפצה כיתה" שיצרה חן קלימן-גל ומשודרת בערוץ KIDZ לצופי yes. אם גם אתם כמונו עוקבים אחרי החיים של קשרה של האלופה, דור מיכה, אתם יודעים שכוכבת הסדרה היא לא אחרת מבת הזוג של מספר 15 בצהוב- כחול, השחקנית נואל ברקוביץ'.

אל ההשקה הגיע קאסט הסדרה: נואל יחד עם בן הזוג שלה ואמה, יוליה שמלוב ברקוביץ', עומר חזן, בר מיניאלי, דין הפנר, יעל לבנטל, יובל סגל, עמית מורשת, מאיה בכובסקי, יונתן גוטליב, מיכל מנור, אברהם ארנסון וחברות להקת "פורמולה": אנג'ל ברנס, טניה לאורן ועלמה וליה ציון. מלבד הקאסט הגיעו לפרגן כוכב הרשת גל זהבי, רוברטו בן שושן ועוד.

הזוג אמנם ותיק, כבר שש שנים יחד, אבל רק בחודש מרץ הקרוב תחגוג נולי 25 ומיכה 28- ואנחנו כבר לא יכולים לחכות כבר לחתונה! השחקנית מפרגנת לבן הזוג שלה ביציע, והוא מגיע באופן קבוע לפרימיירות בכיכובה ככה שרק חסר לנו לראות אותם תחת חופה וקידושין! מחזיקים אצבעות שזה יקרה בקרוב.


(צילום: אור גפן)


(צילום: אור גפן)


(צילום: אור גפן)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי