ג'ורג'ינה, תיזהרי: אנטונלה של מסי מעלה הילוך

ליאו מסי עם אנטונלה רוקוסה
ליאו מסי עם אנטונלה רוקוסו | ANNE-CHRISTINE POUJOULAT/AFP via Getty Images

אשתו של "הפרעוש" התרחקה במשך תקופה ארוכה מאור הזרקורים, אבל כעת היא חוזרת ובגדול - וכמו שיש קרב בין כוכב ברצלונה לכריסטיאנו רונאלדו, כעת היריבות מגיעה אל נשותיהם

(גודל טקסט)

כריסטיאנו רונאלדו וליאו מסי לנצח יישארו היריבים הכי גדולים של הדור שלנו, גם כשהפורטוגלי כבר עונה שנייה משחק במדיה של יובנטוס ואיננו חלק מהליגה הספרדית. על שני הכוכבים הכי גדולים בעולם הכדורגל אין עוררין, אבל בכל הקשור למי שמחממות את ליבן מחוץ לכר הדשא, הנשים היפות שלהם שהפכו בעצמן למגה מפורסמות בעקבות הייחוס היוקרתי, עשוי להתחיל מאבק של ממש ברשתות.

ג'ורג'ינה של רונאלדו מובילה עם עם כמעט 15 מיליון עוקבים, קמפיין למותג בגדי ספורט ושלל פוסטים ממומנים – בכל זאת מדובר בדוגמנית – בעוד אנטונלה, אשתו ואהבת נעוריו של הפרעוש מארגנטינה, התרחקה עד לאחרונה מאור הזרקורים כמה שהיא יכלה, אבל כנראה שאין דבר שכסף לא יכול לקנות. רגע אחרי שבעלה ניצח בסטייל את אלאבס אמש (שבת) בקאמפ נואו 1:4 עם שער ענק, אנטולנה שלו החליטה לקחת את האינסטגרם שלה, אחריו עוקבים קרוב ל-12 מיליון איש, צעד אחד קדימה.

אנטונלה החלה לשתף פעולה עם המותג העולמי "אדידס", שבמקרה משמשים כנתוני החסות של בעלה והוא הפרזנטור הרשמי שלהם בכל העולם. הארגנטינאית הפצצה של מסי כמובן שומרת על הגזרה ומתאמנת בחדר הכושר, מה שלא זכינו לראות עד היום, ואמש העלתה לראשונה תמונה שלה בפעולה בעת אימון כשהיא לבושה בבגדי המותג ומפרסמת אותו.

חוץ מזה, גברת מסי גם חשפה את הסרט האהוב ביותר על המשפחה, "הארי פוטר", וגם העלתה פוסט בו חשפה את מתנות חג המולד לשלושת הילדים שלהם שפשוט מכורים לקוסם עם המשקפיים מהוגוורטס. אין כל בושה בכך שאנטונלה של מסי התמסחרה, זה שבעלה עושה מאות מליונים, לא אומר שהיא לא יכולה גם לתרום לקופה המשפחתית… אנחנו צופים עוד כמה תמונות בביקיני והיא עובדת את מספר העוקבים של ג'ורג'ינה רודריגס.

 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Gym mode on

A post shared by Antonela Roccuzzo (@antonelaroccuzzo) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי