"אני אוהב נשים" לואיס פיגו מכחיש שהיה לו רומן עם פפ גווארדיולה

לואיס פיגו, פפ גווארדיולה
לואיס פיגו, פפ גווארדיולה | Firo Photo/ALLSPORT

הפורטוגלי שהיה חבר קרוב של הספרדי בתקופתם בברצלונה סיפר: "הוא היה חבר נהדר, היינו שותפים לחדר אך לא מעבר". מדוע אף כדורגלן לא יצא מהארון? - "זה מקצוע אכזרי". וגם: הציטוט האגדי של רונאלדו נזאריו

(גודל טקסט)

באופן מוזר ביותר, כדורגלן העבר הפורטוגלי לואיס פיגו, החליט לשים סוף לאגדה האורבנית הטוענת כי הייתה לו מערכת יחסים רומנטית עם מאמנה של מנצ'סטר סיטי, פפ גווארדיולה. השניים שיחקו יחד בברצלונה והיו חברים קרובים מאד בין השנים 1995-2000. בזמן שהפורטוגלי שיחק במדיה של בארסה, הוא הכיר את אשתו כיום, הלן סבדין. הזוג הכיר בשנות התשעים, נשוי עד לעצם היום הזה ולהם שלוש בנות: דניאלה, מרטינה וסטלה.

עיתון "הסאן" הבריטי מדווח היום כי פיגו התראיין למגזין ICON וסיפר: "גווארדיולה היה חבר נהדר. הוא עזר לי המון. היינו שותפים לחדר אבל לא היה בינינו כלום. אני אוהב נשים". לאחר ההתבטאות הזו נשאל פיגו מדוע לדעתו עד היום אף שחקן בלה ליגה לא יצא מהארון והצהיר שהוא גיי, והוא השיב: "כדורגל הוא מאד אכזרי. מידיי ראשון אתה משחק, ואם זה היה המצב היו שופטים אותך לפי ההעדפה המינית שלך ולא לפי ההופעה שנתת על המגרש. אנשים לא יוצאים מהארון כדי לשמור על עצמם, להגן על עצמם, ולא מתוך בושה".

מעבר לדברים האלו, שחקן העבר צחק ובגדול כאשר המראיין הזכיר לו כשבעבר נשיא ריאל מדריד, פלורנטינו פרס, מתח ביקורת על אורח החיים של רונאלדו נזאריו והבילויים התכופים שלו, וזה השיב לו: "אם הייתה לי אישה כמו של פיגו – הייתי נשאר בבית בכל לילה". השניים שיחקו יחד שלוש עונות בריאל מדריד בין 2003 ו-2005. ועכשיו נשאלת השאלה היא מה עם פיגו. ולטובת מי שלא מכיר את אשתו הלן, הנה כמה תמונות שיסבירו את המשפט שאמר רונאלדו לפני מספר שנים.


 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

A post shared by Helene Svedin (@helenesvedinfigo) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי