וונדה תקפה את לוקאקו: "מספר 9 הקודם הבקיע 150 שערים"

רומלו לוקאקו
רומלו לוקאקו | Emilio Andreoli/Getty Images

הסוכנת ואשתו של מאורו איקרדי, שמושאל מאינטר לפריז סן ז'רמן, יצאה למתקפה נגד מחליפו של בעלה והשאירה פתח לחזרתו בעונה הבאה: "קונטה הוא הנכס אמיתי"

(גודל טקסט)

מופתעים אתם בטוח שלא, אבל וונדה איקרדי שוב בכותרות. הפעם אשתו של מאורו איקרדי תקפה בביקורת קשה את רומלו לוקאקו, מי שתפס את המקום בחוד של אינטר על חשבון בעלה שהושאל לפריז סן ז'רמן, בטענה שהוא "לא מספק את הסחורה במשחקים גדולים".

מאז שהחליף את בעלה באינטר מילאנו בקיץ האחרון, החלוץ הבקיע כבר 14 שערים בכל המסגרות והוא בהחלט אחת הסיבות להצלחת הנראזורי שנמצאים בפסגת הליגה האיטלקית יחד עם יובנטוס, כשלכל אחת 42 נקודות. גברת איקרדי, שרק לאחרונה סיפרנו לכם ששיתפה כי בעלה מסרב לשכב איתה לפני משחק או אם הפסיד, החליטה למתוח ביקורת כלפי הבלגי שהגיע ממנצ'סטר יונייטד: "יהיה נחמד לראות אותו לידי ביטוי במשחקים גדולים. הוא לא הבקיע בליגת האלופות והוא יצפה בשלבים המכריעים בטלוויזיה", אמרה וונדה בתוכנית האיטלקית בכיכובה "טיקי טקה".

אשת הכדורגלן והסוכנת חתמה: "מספר 9 האחרון לפני לוקאקו בסך הכל הבקיע 150 גולים במדי אינטר", כך שנשמע שיש לוונדה בטן מלאה על המועדון ממילאנו. למרות הכל ואולי כדי להשאיר פתח לחזרה שלו בעונה הבאה, הרי שהוא מושאל, היא שיבחה את המאמן אנטוניו קונטה: "הוא הנכס האמיתי של אינטר, הוא זה שעושה את ההבדל. לא הבנתי איך לוקאקו ספג ביקורת אחרי ההדחה מליגת האלופות ועכשיו משבחים אותו כאילו הוא פנומן. אני אוהדת של אינטר, אבל אני לא יכולה לסבול את חוסר הכבוד למי שהיה לפניו, כי אני ראיתי מספר 9 שהבקיע 150 שערים ואין לי מה להוסיף יותר". אל תתעסקו עם וונדה!

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי