נטע אלחמיסטר מתכננת הפתעה גדולה!

נטע אלחמיסטר
נטע אלחמיסטר | ראובן שוורץ

במקביל לחזרתו הצפויה של הבעל למגרשים, הדוגמנית המצליחה בישראל הצליחה לסקרן את 1.6 מיליון העוקבים שלה באינסטגרם. לירון שרון עם הפרטים

(גודל טקסט)
אחרי שהעפילה לשמינית גמר גביע המדינה, מכבי חיפה תחזור הערב (שלישי ב-20:15) לליגה ותפגוש את היריבה העירונית, הפועל חיפה, לדרבי בתקווה לנצח אחרי כמעט ארבע שנים עקרות. המאמן מרקו בלבול התייחס במסיבת העיתונאים לחסרונו של רמי גרשון וסיפר שרק לפני יומיים הבלם חזר להתאמן עם מאמן הכושר וממש בקרוב הוא ישוב להתאמן עם הקבוצה. בשורה משמחת עבור הבועט שאשתו נטע אלחימסטר עובדת על הפתעה גדולה.

נטע הצטלמה לקמפיין החורף של 'סאקרה', מותג האיפור בו היא משמשת פרזנטורית ואף מחזיקה בליין של מוצרים על שמה. אשת הכדורגלן המטאורית כתבה ל-1.6 מיליון העוקבים שלה: "בקרוב הפתעות גדולות". כך שתתכוננו לראות את הדוגמנית מפתיעה את כולנו אחרי שהרזומה שלה כבר כל כך עשיר שזה מאד מעניין מה היא מתכננת עבורנו הגברת אלחימסטר-גרשון. בצילומים למותג האיפור נטע היפייפיה הייתה לבושה כולה בצבעי ניוד והייתה נראית וואו, כשהיא אפילו שיתפה ברגע אותנטי במיוחד בו כל צוות ההפקה התכנס להדליק נר ולאכול איזו סופגניה.

עכשיו כשהיא התקרבה למרכז, הרבה יותר קל להגיע לצילומים בתל אביב. כזכור, בחודש אוקטובר האחרון עזב הזוג המפורסם את הדירה בשכונת "נאות פרס" הסמוכה לאצטדיון סמי עופר לטובת מגורים בעיר נתניה. נטע ורמי חיפשו דירה במקום אסטרטגי בין חיפה לת"א ועברו לגור בפנטהאוז סופר מפנק ומרווח בשכונת "עיר ימים" הנתנייתית. עבור הדירה החדשה שמשקיפה לנוף המהפנט של הים, השניים משלמים למעלה מעשרת אלפים שקלים בחודש, לא כולל דמי ועד בית לבניין היוקרתי – לא כזה הרבה עבור שניים שמרוויחים נהדר מהכדורגל, מהקמפיינים וממותג בגדי הים של הדוגמנית הבינלאומית.


סופגניות על הסט (אינסטגרם)

 בקרוב… (אינסטגרם)

 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

A post shared by Neta Alchimister (@neta_alchimister) on

 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

My husband

A post shared by Neta Alchimister (@neta_alchimister) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי