השאיר אבק לרונאלדו ולמסי: מי הספורטאי הכי מרוויח בעולם?

ליאו מסי, כריסטיאנו רונאלדו
ליאו מסי, כריסטיאנו רונאלדו | BEN STANSALL/AFP/Getty Images

מסתבר שיש מישהו שעקף את שני הענקים האלה שהסתפקו במקומות 4-5 בעשור האחרון. קוראים לו פלויד מייוות'ר, מתאגרף העבר האמריקאי שסיים את הקריירה עם מאזן בלי נתפס של 50 ניצחונות ואפס הפסדים

(גודל טקסט)

אחרי שפורסם כי ליאו מסי וכריסטיאנו רונאלדו הם שני הספורטאים שהרוויחו הכי הרבה בעשור האחרון, מסתבר שיש מישהו אחד שעקף אותם בכסף הגדול. פלויד מייוות'ר, מתאגרף העבר האמריקאי, אלוף העולם שנחשב לאחד המתאגרפים הכי טובים בכל הזמנים בזכות הנתון המטורף – הוא אף פעם לא הפסיד קרב. ולא רק זה, גם ב"קרב" על הכסף הגדול, הוא ניצח את שני אלילי הכדורגל.

האמריקאי בן ה-42 הגיע לראש רשימת עשירי העולם של מגזין פורבס האמריקאי, עם הון של 706 מיליון יורו ועקף בכך את הארגנטינאי והפורטוגלי. עשרת הספורטאים הכי עשירים מ-2010 ועד לרגע זה נכנסו לרשימה כאשר מייוות'ר הצליח להאפיל על כולם. הסכום הבלתי הגיוני הזה מגיע בדולרים ל- 915 מיליון, אותם הרוויח מתאגרף העבר מקריירת האגרוף שלו בעשר השנים האחרונות כאשר למעשה מדובר רק בשש בסך הכל. בספטמבר 2015 הודיע מייוות'ר כי הוא פורש מאגרוף מקצועני, אבל ב-2017 חזר לזירה למאבק מול קונור מקגרגור.

הקרב הזה בו ניצח מייוות'ר את מקגרגור היה גם המכניס ביותר עבורו מכל קרב אחר במהלך הקריירה שלו: 300 מיליון דולר שילשל לכיסו. האמריקאי סיים את הקריירה המקצועית שלו עם הנתון הלא הגיוני הבא: 50 ניצחונות 0 הפסדים. ברשת החברתית כתב "ברכות לכל הספורטאים ברשימה הזאת. ומה לגבי מסי ורונאלדו? השניים הגיעו בהתאמה למקומות הרביעי והחמישי ברשימה כאשר מלך האינסטגרם העולמי הקדים את יריבו הפרעוש. רונאלדו תפס את המקום הרביעי עם הון המוערך בכ- 617 מיליון אירו. (800 מיליון דולר) ואילו מסי התייצב במקום החמישי עם הון של 578.5 מיליון יורו (750 מיליון דולר). ועל זה נאמר, חג שמח.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי