לאיזה כוכב ריאליטי חגגו מיכה, אצלי, שכטר ועטר?

עומר אצילי, דור מיכה, דודו כהן, איתי שכטר
עומר אצילי, דור מיכה, דודו כהן, איתי שכטר | אור גפן

כמה שעות לאחר ההצגה הגדולה על כפר סבא בבלומפילד (0:4), שחקני מכבי ת"א רקדו גם במועדון GOSPELL לכבודו של דודו כהן שמאז התגלה ב"אח הגדול" הוא מככב בכל מקום. גם אלי דסה היה שם

(גודל טקסט)

כר הדשא בבלומפילד עוד לא הספיק להתייבש אחרי ה-0:4 הגדול של מכבי תל אביב על הפועל כפר סבא אמש (שבת) במשחק שפתח את המחזור ה-16 והשאיר את האלופה במרחק שלוש נקודות ממכבי חיפה רגע לפני משחק העונה, והכוכבים הגדולים בכחול צהוב סגרו את השבת שלהם בסימן חגיגה גדולה.

אחד מכוכבי הריאליטי שהכי זכורים בבישראל, האיש שהתגלה באח הגדול ומאז מככב בכל מקום כולל משחק כדורגל "בגולסטאר", דודו כהן מעפולה, חגג יום הולדת 37
במועדון GOSPELL במתחם התחנה בתל אביב באירוע חגיגי בהפקת מאיר עזרן. בין מי שהגיע היה ניתן לראות את כוכבי מכבי שהגיעו לפרגן. היו שם: כובש השער הראשון אמש, איתי שכטר, כובש השער השני עומר אצילי, אלירן עטר אייל גולסה, דור מיכה ואפילו אלי דסה. שחקני הכדורגל ללא ספק גנבו את ההצגה, כמו תמיד.

בתור אחד מפליטי הריאליטי האהובים, גם לא מעט מסלבריטאי הביצה הגיעו להרים לכהן ביניהם: איציק זוהר ובנו מיכאל, דוד רביבו, קובי שץ, עומרי בן נתן, קסניה טרנטול, אירה דולפין, ניקול רזניקוב, מעיין אשכנזי, חמימו, מתן מרזון, טום קשתי, רון שובל, אלי פרץ (האולטראס), אליאב רחמים.


תראו מי עוד הגיע לבקר! אלי דסה עם קובי שץ ודור מיכה (צילום: אור גפן)


עם חיוך מאוזן לאוזן אחרי השער אתמול. עומר אצילי וחתן השמחה (צילום: אור גפן)


כולם אוהבים את שכטר. דודו כהן, איתי שכטר ודוד רביבו (צילום: אור גפן)


תיזהר דודו, מיכה שלנו תפוס חזק!!! (צילום: אור גפן)


גם אלירן עטר הגיע לפרגן לפליט הריאליטי (צילום: אור גפן)


BFF שכטר מיכה ואצילי (צילום: אור גפן)


איציק זוהר עם בנו, חיים שועי, דוד רביבו ודודו כהן. הפמליה של גולסטאר (צילום: אור גפן)


אלירן עטר (צילום: אור גפן)


איתי שכטר (צילום: אור גפן)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי