הכוכב הברזילאי שעזב את אשתו בשביל האחיינית שלה

האלק
האלק | ROBYN BECK/AFP via Getty Images

האלק, חלוץ הסלסאו שהיה זכור בשל הדמיון לענק הירוק - חתום על אחד הסיפורים ההזויים בעשור האחרון. ביולי נפרד מאשתו אירן לאחר 12 שנים יחד ומאז אוקטובר יוצא עם קמילה: "אין לי מה להסתיר"

(גודל טקסט)

חלוץ נבחרת ברזיל לשעבר, ז'יבאנילדו ויירה דה סואוזה, אותו רובכם מכירים כ"האלק" לפי הכינוי שנדבק לו בשל הדימיון לענק הירוק, אחראי כנראה למה שנחשב לאחד הסיפורים הכי הזויים של העשור האחרון, רגע לפני שהוא נגמר. בתקשורת באירופה מדווחים כי חלוצה של שנחאי SIPG מהליגה הסינית יוצא עם האחיינית של אשתו, ממש בזמן שהנישואים שלו מתפוררים והגיעו לנקודת רתיחה. בחודש יולי האחרון, לפני כחמישה חודשים, נפרד הכדורגלן בן ה-33 מאשתו אירן, אחרי 12 שנים יחד.

לזוג שלושה ילדים: איאן (10), טיאגו (8) ואליס (6). הנציגים של האלק אישרו כי הוא אכן יוצא עם מיד שנחשבת לאחייניתו לשעבר, (האחיינית של אשתו למעשה) קמילה, מאז חודש אוקטובר האחרון ובשל כך נכפה עליה למחוק את החשבונות שלה בכל הרשתות החברתיות. מבחינתו של הברזילאי הוא הפך את המידע לפומבי כשהתעקש "אין לי מה להסתיר".

אחד מהמקורבים אליו סיפר ל- UOL Esporte: "הוא בן אדם שאוהב שקיפות, הוא נמנע משקרים ומהערות זדוניות. אל תשכחו שהוא כבר מיולי פרוד מאשתו וגם קמילה, בת הזוג שלו הייתה רווקה". עוד דווח כי האלק סיפר לילדיו ולמשפחתו על הזוגיות החדשה שלו, ובאותו היום גם התקשר להוריה של קמילה ולאחיה. הזוג בילה יחד את חופשת הכריסמס בברזיל. אם עד עכשיו זכר ו את האלק בזכות מבנה הגוף שלו, והקריירה בפורטו, בזניט, בסין ובנבחרת ברזיל, תודו שמעכשיו יידבק בו: הכדורגלן שיצא עם האחיינית של אשתו.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי