אמו של סרג'י רוברטו הלכה לעולמה

סרג'י רוברטו
סרג'י רוברטו | Maja Hitij/Bongarts/Getty Images

"תנוחי על משכבך בשלום, מריה רוזה", נכתב בחשבון הטוויטר של ברצלונה לאחר שנכנעה למחלת ה-ALS (ניוון שרירים). לפחות היא זכתה להיות בחתונת בנה עם קורל ולהכיר את נכדתה, קאיה רוברטו

(גודל טקסט)

אם שמתם לב במקרה שהזוג הכי אהוב עלינו בברצלונה, קורל סימנוביץ' וסרג'י רוברטו, לא לקחו חלק בחגיגה הענקית של שחקני בארסה בחידוש הנדרים של לואיס סוארס וסופי בלבלי, למרות שהוזמנו לאירוע – לצערנו אתם צודקים והסיבה לכך מצערת מאד. אמש (שבת) אימו של המגןקשר  ה-27, מריה, הלכה לעולמה לאחר מלחמה ארוכה במחלת ה- ALS. "סרג'י, קבל את תנחומינו ואת כל תמיכתנו באובדן אמך. תנוחי בשלום, מריה רוזה", כך נכתב בחשבון הטוויטר הרשמי של ברצלונה

סרג'י וקורל עוד טרם פירסמו התייחסות בנושא בחשבונות האינסטגרם שלהם, אך המדור בטוח שהשניים יעשו זאת בקרוב. בינתיים, מאות תיוגים של דפי מעריצים, אופנה וספורט משתתפים בצער המשפחה וכך גם במדור. בשנה שעברה כזכור, בחודש מאי 2018, למרות המחלה איתה התמודדה בשנים האחרונות, אמו של סרג'י הגיעה לחתונתו שנערכה בישראל בחוות רונית וזכתה לשמח את בנה וגם להכיר את נכדתה, בתם הבכורה של קורל וסרג'י, קאיה רוברטו, שנולדה לפני חודש וחצי ב-8 בנובמבר.

גם אנה, אחותו הצעירה של שחקנה של בארסה טרם פרסמה הודעה בחשבון האינסטגרם שלה. לא נשכח כי בסמוך לחתונה, כחודש אחרי, פרסם רוברטו פוסט בנוגע לאמו, אז לראשונה סיפר וחשף כי היא מתמודדת עם מחלת ה-ALS, מחלת ניוון השרירים. "אני רוצה לשתף בתמונה הזאת עם אמא שלי כדי להגיד לך שאת האמא הכי טובה בעולם. את האדם הכי חזק שפגשתי ואני אוהב אותך מאוד. אני רוצה לתת הרבה עידוד וכוח לכל האחרים שנלחמים במחלה הזאת ומקווה שכולנו נמצא תרופה להילחם בה". ריגש אז הבועט את מיליוני העוקבים שלו. בספורט 1 משתתפים בצער משפחת רוברטו ומוסרים את תנחומינו הרבים.

 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Avui és el dia mundial de l’ELA i vull compartir aquesta foto amb la meva mare per dir-te que ets la millor mare del món, la persona més lluitadora que he conegut mai i que t’estimo molt❤️. Vull donar molts ànims i força a totes les persones que també lluiten contra aquesta malaltia i a veure si entre tots trobem una cura per poder combatre-la. Us deixo dos instagrams on podeu col•laborar: @fmiquelvalls @ilusionmasvino #fesungestperlela https://wineissocial.com/home/index/welcomediariara Hoy es el día mundial de la ELA y quiero compartir esta foto con mi madre. La mejor madre del mundo y la mas luchadora. T’estimo molt. Quiero dar ánimos a todas las personas que también luchan contra esta enfermedad y a ver si entre todos encontramos una cura.

A post shared by Sergi Roberto (@sergiroberto) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי