רונאלדו נתן אישור? הישבן של ג'ורג'ינה מככב ברשת

ג'ורג'ינה רודריגס
ג'ורג'ינה רודריגס | Andreas Rentz/Getty Images for MTV

בת הזוג של כוכב יובנטוס פרסמה סרטון פרובוקטיבי במיוחד באינסטגרם, אבל הפורטוגלי דאג להחזיר את הפוקוס אליו עם הופעה יוקרתית לטקס בו קיבל את פרס שחקן השנה של כנס הספורט הבינ"ל

(גודל טקסט)

הנסיעות של כריסטיאנו רונאדלו לדובאי הפכו בהחלט לעניין שבשגרה. כוכבה של יובנטוס זכה אמש (ראשון) פעם נוספת בפרס שחקן השנה של כנס הספורט הבינלאומי שהתרחש באמירות העשירה. את הרגע החלומי חלק עם משפחתו בהרכב מלא: ג'ורג'ינה רודריגס וארבעת ילדיו כריסטיאנו ג'וניור, אווה, מתאו ואלנה מרטינה. עוד קודם לכן, בעת שהמשפחה הכי מפורסמת באיטליה נפשה לה בדובאי, הדוגמנית הספרדייה של הפנומן החליטה שמזמן היא לא פרסמה משהו פרובוקטיבי.

ג'ורג'י שיתפה את 15 מיליון העוקבים שלה (שעולים בכמות מאסיבית מדי יום) בסרטון בו היא נראית יוצאת מבריכת שחייה, כשהיא כביכול לבושה בחולצה לבנה שקופה וישבנה חשוף לחלוטין. הפוסט קיבל הכי הרבה לייקים ותגובות מאז שפתחה הדוגמנית את חשבון האינסטגרם שלה ב-2012. הטוסיק הספרדי ייצר הדים סביבו ברשת כאשר המסקנה של האוהדים פה אחד הייתה: "אלוהים ישמור עלינו ועל כריסטיאנו עם הישבן הזה".

כן, גברת רודריגס מעט גנבה את ההצגה לבן הזוג שלה, אבל תסמכו עליו שהוא יידע להחזיר את הספוט אליו. יממה אחרי השיח הבלתי פוסק על הטוסיק של בת הזוג של רונאלדו, הפוקוס חזר מהר מאד אליו. מדוע? הוא שפך על עצמו כל כך הרבה כסף, שאי אפשר היה להישאר אדיש לזה. יותר מ-630 אלף יורו ענד על עצמו CR7 אמש, כאשר גולת הכותרת אליה נחשפנו בתמונות הייתה טבעת אירוסין נשית שממש לא ברור לנו מדוע הוא ענד אותה, בעלות של 200 אלף ליש"ט. בנוסף, הוא ענד גם טבעת יהלום בעלות של 50 אלף ליש”ט סך הכל, והדובדבן שבקצפת שנתן את הפיניש ללוק הנוצץ: שעון רולקס GMT-Master בשווי 380 אלף ליש"ט – שנחשב לשעון הרולקס היקר ביותר שיוצר אי פעם. אל תנסו לגנוב לו את ההצגה.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי