אריאל הרוש מצפה לדור הבא!

אריאל הרוש, לי מאי הרוש
אריאל הרוש, לי מאי הרוש | אינסטגרם

השוער ואשתו לי מאי הכריזו באינסטגרם שהם משנים סטטוס: "אופס! אין מאושר ממני", סיפר שחקן נבחרת ישראל שבקרוב מאוד יהפוך לאבא

(גודל טקסט)

אנחנו שמחים לבשר ששוער נבחרת ישראל וספרטה רוטרדם, אריאל הרוש ואשתו היפה לי מאי, מצפים לבייבי ראשון! בזמן שהזוג הירושלמי במקור חי בהולנד ומרבה לעשות את אמסטרדם, כעת הם מצפים לראשונה לשנות סטטוס ולהפוך להורים לבת בכורה! כן, גם אנחנו מתרגשים לראות את הזוג בעל הגנים המשובחים מרחיב את התא המשפחתי אחרי שנתיים וחצי שנות נישואין.

לי מאי, שנמצאת בחודש השביעי להריון, פרסמה לראשונה תמונה שמבשרת כי הם מצפים, כשהיא מחזיקה תמונת אולטרסאונד של יורשת העצר בעת שהיא מחבקת את בעלה שחובש כובע מצחייה עליו הכיתוב "אבא". הרוש בעצמו הצטרף לחגיגה ושיתף תמונה שהוא מחבק את הבטן ההריונית של אשתו והוסיף: "אופס! אין מאושר ממני". כמובן שכל החברים והחברות בליגת העל פרגנו והתרגשו עבור השניים.

זה בכלל לא מפתיע אותנו לראות איזה נהדר נראית גברת הרוש בהריון הראשון שלה, כזכור, לי מאי בת ה-25 היא לא רק בעלת מותג תיקים העונה לשם "sea & soul", יש לה ברזומה עבר של שש שנים כשחקנית כדורעף והיא בוגרת תואר ראשון בתקשורת וניהול ודוגמנית שעובדת כבר מגיל 17 – אז השתתפה בתחרות מלכת היופי לצידן של שלי רגב מרציאנו וספיר יודשקין יצחקי. הזוג יחד כבר קרוב לשבע שנים, בזכות השידוך המוצלח עליי אחראית אחותו הצעירה של השוער בין ה-31. שש שנים מפרידות בין אריאל ללי מאי, וחוץ מאמסטרדם הם כבר הספיקו להתגורר יחד בבאר שבע, בקפריסין ובראשון לציון ואת 2020 הם יקבלו בברכה עם הסטטוס החדש: הורים טריים לתינוקת קטנה. המדור מוסר את ברכותיו והמון מזל טוב!

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי